    From: "Comodant" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Muzyka; prawo autorskie
    Date: Fri, 29 Oct 2004 23:19:36 +0200

    Użytkownik "Arek" <_...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:cluaef$2apf$1@node2.news.atman.pl...
    > Witajcie;
    >
    > Jak to jest naprawdę?

    Naprawdę jest tak, że sobie słuchaj tego co tam masz i się tak nie stresuj,
    nie przejmuj zbytnio. Nikt ci do samochodu nie będzie zaglądał czego sobie
    tam słuchasz, dopóki nie zaczniesz sprzedawać i powielać w celach
    zarobkowych. Przecież nie każdy lubi Mieczysława Foga, który nagrywał 70 lat
    temu, a wiadomo żeby żydzi mieli więcej Polacy nie moga zarabiać tyle, aby
    ich było stać na nowe, oryginalne płyty. Ja słucham oryginalnych ponieważ
    pracowałem wiele lat za granicą na wygnaniu za groszem i tamże sobie
    kupiłem. Tu by mnie w życiu nie było stać, bo nie zarabiamy tyle co na
    zachodzie ludzie zarabiają.

    sprawiedliwosc