  • Data: 2004-10-29 20:57:54
    Temat: Muzyka; prawo autorskie
    Od: "Arek" <_...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie;

    Postanowiłem być legalny. Mam sporą kolekcję płyt CD, ale niestety głównie
    pirackich kupowanych za dawnych czasów. Jak najtaniej i najprościej
    zalegalizować niektóre z nich? A druga sprawa; mam trochę mp3 i tego słucham
    głównie w samochodzie. Na przykład kolekcję starych list przebojów Trójki.
    Znalazłem
    gdzieś w necie informację, że utwory 20 lat po ich pierwszej publikacji
    wolne są od tantiem jeśli nie służą zarobkowi - ale w ustawie o prawie
    autorskim z kolei jest mowa o 70-ciu latach. Jak to jest naprawdę?

    /me LOman

    ps.
    Już raz wysyłałem, ale nie doszło?