  • 11. Data: 2008-11-27 13:23:27
    Temat: Re: Można niepracować niebędąc na zwolnieniu?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 27 Nov 2008 07:47:06 +0100, Patryk Włos napisał(a):

    (...)
    > Oj, to tylko przykład. Mogą również pracować jako analitycy finansowi,
    > graficy komputerowi, księgowi, lekarze itd.
    >
    > Tylko k.... ich mać trzeba myśleć o przyszłości, a nie tylko iść w jeden
    > zawód. A jak się nie myśli, to niech się zdycha z głodu i nie żyje na
    > koszt innych ludzi.

    Zgoda, tylko, ze po pierwsze nie pisalem nic o górnikach (najblizsza
    kopalnia jest oddalona ode mnie o kilkaset kilometrow), a po drugie choroba
    dotyczy obu rąk i tej osobie ciężko jest wykonywać nawet codzienne
    czynności jak choćby ukrojenie sobie kromki chleba, więc póki co o
    jakiejkolwiek pracy mowy być nie może (aczkolwiek sa szanse na poprawe tego
    stanu, tylko wymaga to czasu).

    --
    best regards,
    scream

  • 12. Data: 2008-11-27 20:27:55
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

> [...]
    > czynności jak choćby ukrojenie sobie kromki chleba, więc póki co o
    > jakiejkolwiek pracy mowy być nie może (aczkolwiek sa szanse na poprawe tego

    Są takie zawody, które można wykonywać tylko samą głową - o resztę zadba
    asystent(ka).

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 13. Data: 2008-11-27 21:56:32
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 27 Nov 2008 21:27:55 +0100, Patryk Włos napisał(a):

    > Są takie zawody, które można wykonywać tylko samą głową - o resztę zadba
    > asystent(ka).

    Kpisz sobie teraz, prawda?

    --
    best regards,
    scream

  • 14. Data: 2008-11-28 05:24:46
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > Kpisz sobie teraz, prawda?

    Nie, nie kpię.

  • 15. Data: 2008-11-28 10:51:32
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 28 Nov 2008 06:24:46 +0100, Patryk Włos napisał(a):

    > Nie, nie kpię.

    Podaj jeden przyklad zawodu gdzie pracuje sie nie uzywajac _w ogole_ rąk.

    Tak pozatym to offtopik sie zrobil :)

    --
    best regards,
    scream

  • 16. Data: 2008-11-28 11:18:13
    Od: Azja <s...@w...pl>

    scream pisze:

    > Podaj jeden przyklad zawodu gdzie pracuje sie nie uzywajac _w ogole_ rąk.

    Śpiewak operowy ;)

    --
    Azja

  • 17. Data: 2008-11-28 11:23:15
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 28 Nov 2008 12:18:13 +0100, Azja napisał(a):

    > Śpiewak operowy

    Myślę, że prawidłowe nasączanie się powietrzem wymaga odpowiednich ruchów
    ramionami, które stymulują prawidłową pracę klatki piersiowej.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 18. Data: 2008-11-28 13:37:57
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > Podaj jeden przyklad zawodu gdzie pracuje sie nie uzywajac _w ogole_ rąk.
    >
    > Tak pozatym to offtopik sie zrobil :)

    Dyrektor (oczywiście nie każdy, ale taki, który pracuje raczej
    koncepcyjnie - np. dyrektor kreatywny).

  • 19. Data: 2008-11-28 14:09:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Patryk Włos pisze:

> [...]
    >
    > Tylko k.... ich mać trzeba myśleć o przyszłości, a nie tylko iść w jeden
    > zawód. A jak się nie myśli, to niech się zdycha z głodu i nie żyje na

    Zawód można mieć jeden, można nie mieć żadnego, a pracę się znajdzie.
    Ale nigdy nie jest tak, że można się zabezpieczyć na każdą ewentualność.
    I nie możesz mówić, że skoro ręce komuś sparaliżowało, to ten ktoś jest
    głupi, bo pracując w sklepie na kasie nie pomyślał o tym i nie zaczął
    robić studiów marketingowych, czy prawniczych (na przykład). A tak w
    ogóle, to powinien uczyć się malować stopami, jak mu sparaliżuje ręce,
    to umiejętność będzie jak znalazł.

    Jest rzeczą całkowicie naturalną, że większość ludzi nie będzie ani
    prawnikiem, ani dyrektorem kreatywnym, ani śpiewakiem operowym.

    I nie zgodzę się z Tobą, że normalny człowiek dba o tak mało
    prawdopodobne zdarzenia, jak
    - amputacja obu rąk
    - amputacja obu nóg
    - amputacja obu rąk i nóg
    - amputacja obu rąk i nóg i języka (mógł przecież pójść na kurs
    programowania, a potem pisać programy łokciem, na przykład, normalny
    człowiek o to zadba, nieprawdaż?)

    NIE, Nie jest normalne, że człowiek jest takim paranoikiem i
    zabezpiecza się na każdą ewentualność. NIE, nie jest to wina pracownika,
    że po paraliżu rąk nie jest w stanie podjąć pracy dyrektora kreatywnego.
    Nie każdy może pracować umysłowo. Dla niektórych tylko praca fizyczna
    jest odpowiednia. Nie ma w tym nic dziwnego ani nienormalnego.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2008-11-28 16:38:14
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

> [...]
    > Nie każdy może pracować umysłowo. Dla niektórych tylko praca fizyczna
    > jest odpowiednia. Nie ma w tym nic dziwnego ani nienormalnego.

    No dobrze, tylko dlaczego ja mam za to płacić? [z moich podatków]

    Jak ktoś się nie chce tak zabezpieczać - co rozumiem - to niech się
    komercyjnie ubezpieczy. Za własne pieniądze.