  • 1. Data: 2008-11-24 17:38:35
    Temat: Podpis elektroniczny.
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>

    Wyrobiłem sobie kartę z podpisem elektronicznym. Niestety wibłem 3 razy
    błędny PIN. Wg PCCE karta został zablokowana i jest do wyrzucenia.
    Zmuszają tym samym mnie do zakupu nowej karty. Wg mnie to bzdura,
    ponieważ karta jest zwykłą kartą chipową programowaną przez wystawcę.
    Czy nie ma możliwości po prostu zdjęcia blokady z karty?
    Czy muszę kupić nową? Zaznaczam, że koszt nowej karty jest wręcz równy
    kosztowi całego zestawu.
    Dziękuję za info.

  • 2. Data: 2008-11-24 17:48:34
    Temat: Re: Podpis elektroniczny.
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    Użytkownik "WaskiDiver" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy nie ma możliwości po prostu zdjęcia blokady z karty?
    > Czy muszę kupić nową? Zaznaczam, że koszt nowej karty jest wręcz równy

    Zeby calosc byla rentowna trzeba kroic jeleni...

  • 3. Data: 2008-11-24 17:52:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "WaskiDiver" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    To normuje umowa cywilno-prawna pomiędzy Wami. Skoro wyraziłeś zgodę na
    taką jej treść, to nie bardzo widzę podstawę do ewentualnych protestów.

  • 4. Data: 2008-11-24 17:53:28
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>

    e-zop pisze:

    > Zeby calosc byla rentowna trzeba kroic jeleni...

    Powiedział co wiedział i zamilkł
    Z mojej strony zwykła niewiedza w kwestii gdzie co wpisać...
    Ale przyrąbąć drugiemu to podstawa tego kraju...

  • 5. Data: 2008-11-24 18:06:03
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "WaskiDiver" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > To normuje umowa cywilno-prawna pomiędzy Wami. Skoro wyraziłeś zgodę na
    > taką jej treść, to nie bardzo widzę podstawę do ewentualnych protestów.

    Problem dotyczy bardziej kogoś, a nie dokładnie mojej osoby.
    Ale po krótce to wygląda tak, że zestaw instalacyjny czytnika karty
    zainstalował się błędnie (instrukcja nie była zgodna z dostarczonym
    oprogramowaniem) na komputerze i dopiero po interwencji tej firmy od
    której zestaw został zakupiony zaczęło to działać. Niestety, panie,
    które to obsługiwały zdążyły (aplikacja nie działała prawidłowo) wpisać
    błędnie PIN, po czym kombinując dalej sięgnęły po PUK... i po sprawie...

  • 6. Data: 2008-11-24 18:11:50
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    > Powiedział co wiedział i zamilkł
    > Z mojej strony zwykła niewiedza w kwestii gdzie co wpisać...
    > Ale przyrąbąć drugiemu to podstawa tego kraju...

    Wcale nie chcialem Ci "przyrabac".
    Wiele firm tak robi: ze podstawowa usluga jest tania, ale...kazde odhylenie
    od normy kosztuje.
    NP.: przypomnienie o zaleglej platnosci: 30 zl.

    Dlatego trzeba czytac umowy DO KONCA ! Razem, z tym, co malymi......itd...

    A krotka pamiec zawsze kosztuje...pomaga: notes, albo pigulki czosnkowe.

  • 7. Data: 2008-11-24 18:25:25
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

> [...]
    > to obsługiwały zdążyły (aplikacja nie działała prawidłowo) wpisać błędnie
    > PIN, po czym kombinując dalej sięgnęły po PUK... i po sprawie...

    ...nooo tooo jaki masz problem ?
    Bierz sie za Panie...

  • 8. Data: 2008-11-24 18:39:43
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 24 listopad 2008 18:38
    (autor WaskiDiver
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ggeos9$rfj$1@news.onet.pl>):

    > Wyrobiłem sobie kartę z podpisem elektronicznym. Niestety wibłem 3 razy
    > błędny PIN. Wg PCCE karta został zablokowana i jest do wyrzucenia.

    Użyj PUK.

    --
    Tristan

  • 9. Data: 2008-11-24 19:00:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    > to obsługiwały zdążyły (aplikacja nie działała prawidłowo) wpisać błędnie
    > PIN, po czym kombinując dalej sięgnęły po PUK... i po sprawie...

    No to zmienia postać rzeczy o tyle, że jak rozumiem uszkodzenie karty
    nastąpiło na skutek wadliwie działającego oprogramowania. Zakup pewnie na
    firmę, to zostaje roszczenie cywilne do dostawcy aplikacji.

  • 10. Data: 2008-11-24 19:01:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "e-zop" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ...nooo tooo jaki masz problem ?
    > Bierz sie za Panie...

    A co mają panie do rzeczy? Przecież nie one są autorami tego
    oprogramowania.