  • 1. Data: 2008-11-24 18:47:14
    Temat: Parkowanie na zakazie, ktorego nie bylo
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Przewijal sie jakis czas temu taki podobny temat, ze ktos zostawil auto
    pozniej zmienili organizacje ruchu i kto placi za holowanie.

    Znam odpowiedz na pytanie "kto placi". Jak zwykle: OBYWATEL!!

    http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,5984354,Przy
    szedl_do_nich_przystanek_autobusowy.html

    "W piątek pani Anna zaparkowała auto jak zwykle przy ul. Grabiszyńskiej. W
    sobotę miejsca postojowe zamieniły się w zatoczkę autobusową, więc w
    niedzielę samochód odholowano "

    Takie rzeczy to tylko w naszym p..........ym kraju.

    "A czemu strażnicy nie sprawdzili, do kogo należy auto, i zwyczajnie nie
    powiedzieli, żeby je przeparkować?

    Chełchowski: - W niedzielę jest utrudniony dostęp do centralnego rejestru
    pojazdów. Musielibyśmy korzystać z pomocy policji."

    Icek

  • 2. Data: 2008-11-24 19:04:48
    Temat: Re: Parkowanie na zakazie, ktorego nie bylo
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Kretyńskie tłumaczenie. Samochód można odholować, jeśli kierujący
    POZOSTAWIŁ go na zakazie. Skoro samochodu kierujący na zakazie nie
    POZOSTAWIŁ, tylko zakaz postawiono w trakcie parkowania pojazdu, to
    strażnicy normalnie przekroczyli posiadane uprawnienia, co jest
    przestępstwem ściganym z urzędu. Złożyć zawiadomienie do prokuratury o
    przestępstwie polegającym na kradzieży pojazdu pod pozorem wykonywania
    czynności służbowych i zażądać w zawiadomienia odzyskania od sprawcy
    skradzionego pojazdu i jego wydanie właścicielowi. A potem, to prokurator
    sobie może nawet to warunkowo umorzyć.

  • 3. Data: 2008-11-24 20:02:17
    Od: "geres" <g...@o...pl>

> [...]
    > czynności służbowych i zażądać w zawiadomienia odzyskania od sprawcy
    > skradzionego pojazdu i jego wydanie właścicielowi. A potem, to prokurator

    Dokładnie. Zakaz mówi, że nie można zatrzymać w danym miejscu pojazdu. A jak
    zakładali już ten znak, to samochód już tam stał.

    geres

  • 4. Data: 2008-11-24 20:48:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > POZOSTAWIŁ, tylko zakaz postawiono w trakcie parkowania pojazdu, to
    > strażnicy normalnie przekroczyli posiadane uprawnienia, co jest

    Nie w tym porypanym kraju...

  • 5. Data: 2008-11-25 21:07:57
    Od: Daniel Pyra <d...@g...spamik.be.pl>

    Robert Tomasik pisze:

> [...]
    > skradzionego pojazdu i jego wydanie właścicielowi. A potem, to
    > prokurator sobie może nawet to warunkowo umorzyć.

    Przyznasz jednak, że tfórczość dzielnych szeryfów z Wrocławia można
    kreatywnie rozszerzyć o nowe oryginalne formy naprawy budżetu miasta.
    Np. w nocy jedna ekipa ustawia mobilne znaki, druga holuje "źle"
    zaparkowane auta na płatny parking, a trzecia łoi mandatami.
    Można również ustawiać ograniczenia prędkości PO przejechaniu jelenia, a
    za winklem suszarką dokonać odstrzału selekcyjnego ofiary.
    I tak dalej...

    Pozdr.!
    (D)

  • 6. Data: 2008-11-25 21:14:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Daniel Pyra" <d...@g...spamik.be.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Można również ustawiać ograniczenia prędkości PO przejechaniu jelenia, a
    > za winklem suszarką dokonać odstrzału selekcyjnego ofiary.

    A na czym to reperowanie miałoby ostatecznie polegać? Kilku pomysłodawców
    pójdzie siedzieć, a przynajmniej straci pracę. Miasto będzie musiało
    zapłacić za holowanie oraz odszkodowania właścicielom.

  • 7. Data: 2008-11-25 22:40:55
    Od: Daniel Pyra <d...@g...spamik.be.pl>

    Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > pomysłodawców pójdzie siedzieć, a przynajmniej straci pracę. Miasto
    > będzie musiało zapłacić za holowanie oraz odszkodowania właścicielom.

    Mój post był nieco ironiczny w swojej wymowie, ale czy ktoś poszedł
    siedzieć za pobór opłaty za parkowanie w tzw. strefach płatnego
    parkowania? Sprawa dotyczyła uchwały RM w Szczecinie wydanej w 2003 roku
    na podstawie przepisów unieważnionych przez TK jeszcze w 2002 roku.
    Haracz został ściągnięty, tylko najbardziej waleczni kierowcy po 5
    latach odzyskają ukradzione pieniądze - per saldo miasto jest na plusie
    (i to sporym).
    Kto nie zna tematu, może przeczytać:
    http://miasta.gazeta.pl/szczecin/1,78940,5771324,Mia
    sto__jak_zbojnik__chce_zachowac_lupy_z_SPP.html

    Pozdr.!
    (D)

  • 8. Data: 2008-11-25 22:58:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > A na czym to reperowanie miałoby ostatecznie polegać? Kilku
    > pomysłodawców pójdzie siedzieć, a przynajmniej straci pracę. Miasto

    Hahaha. Idealista-optymista.

    Ja niestety ostatnimi czasy skłaniam się ku bardziej cynicznemu
    poglądowi na naszą przaśną rzeczywistość...

    "Nie wiedzieli", "zapomnieli", "nie zauważyli", "ten człowiek na pewno
    zmyśla - znak musiał stać wcześniej".

  • 9. Data: 2008-11-26 18:14:05
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    wiadomości news:hhgrv5-nth.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Nie w tym porypanym kraju...

    Ej ty wielbicielu fotografowania w Jankach - jak nie masz merytorycznie nic
    do powiedzenia, to sie lepiej nie odzywaj. I bierz mocniejsze leki.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl