  • 21. Data: 2008-11-28 17:21:20
    Temat: Re: Można niepracować niebędąc na zwolnieniu?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 28 Nov 2008 14:37:57 +0100, Patryk Włos napisał(a):

    > Dyrektor (oczywiście nie każdy, ale taki, który pracuje raczej
    > koncepcyjnie - np. dyrektor kreatywny).

    Nie masz pojęcia o pracy dyrektora jak widać.
    I racz już skończyć, bo tylko sie kompromitujesz.

    --
    best regards,
    scream

  • 22. Data: 2008-11-28 17:24:49
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 28 Nov 2008 17:38:14 +0100, Patryk Włos napisał(a):

    (...)
    > No dobrze, tylko dlaczego ja mam za to płacić? [z moich podatków]

    Daj numer konta i wylicz kwotę. Jak już wykorzystamy kase którą ta osoba
    przez 25 lat wpłacała do zusu to będe Ci osobiście odsyłał. Tylko coś mi
    sie wydaje, że po pierwsze Ty nie wpłaciłeś nawet 1/10 tego, a po drugie Ty
    też sie czasem państwowo leczysz, a Twój dzieciak nie chodzi wcale do
    prywatnej szkoły. A ja nie chce płacić na Twojego bachora, ani na Twojego
    interniste. I co teraz? Oddasz mi?

    Popadasz w paranoje.

    --
    best regards,