  • 1. Data: 2011-05-30 18:08:00
    Temat: Motocykliści - zakłócanie ciszy
    Od: MS <g...@o...pl>

    Witam

    Grupy wyrostków hałasuja motocyklami bez tłumików (założone atrapy
    tłumików) dzień w dzien po godz. 22 i policja nie reaguje na problem a
    jedynie przyjmuje zgłoszenia do wiadomości? Natężenie hałasu jest tak
    duże ze szyby w oknach dostaja wibracji. Jak ukrócić skuteczne ten
    proceder? Gdy dzwonię na 112 mówią tylko, ze takich telefonów, że na tej
    ulicy hałasują, dostają dziesiątki.

    dziękuje

  • 2. Data: 2011-05-30 18:21:26
    Temat: Re: Motocykliści - zakłócanie ciszy
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin MS

> [...]
    > duże ze szyby w oknach dostaja wibracji. Jak ukrócić skuteczne ten
    > proceder? Gdy dzwonię na 112 mówią tylko, ze takich telefonów, że na tej

    Przeprowadź się do lasu.

  • 3. Data: 2011-05-30 18:32:19
    Od: MS <g...@o...pl>

    W dniu 2011-05-30 20:21, to pisze:

    > Przeprowadź się do lasu.

    A ty sie przeprowadź na oddział zamknięty, bo na ogólnym za ciasno masz.

  • 4. Data: 2011-05-30 18:36:17
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    W Wołominie tak jeżdżą na długiej prostej ulicy
    ciągnącej się wzdłuż kolei,
    mniej więcej od komisariatu policji do około połowy drogi
    w kierunku drugiej, mniejszej stacji w Wołominie.

    Może to więc policja jeździ tam gdzie mają blisko.

  • 5. Data: 2011-05-30 18:44:54
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin MS

    > A ty sie przeprowadź na oddział zamknięty, bo na ogólnym za ciasno masz.

    Skąd tak szczegółowe informacje o obłożeniu oddziałów psychiatrycznych?
    Właśnie stamtąd nadajesz?

  • 6. Data: 2011-05-30 19:41:18
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    MS nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    > proceder? Gdy dzwonię na 112 mówią tylko, ze takich telefonów, że na tej
    > ulicy hałasują, dostają dziesiątki.

    Głupie, od razu uprzedzę, że to nie pomysł, ale prowokacja:
    wyjechać samochodem i któregoś "nie zauważyć"?
    ALbo pocieszać się, że za parę lat, jak dożyją, to inni gówniarze ich będą
    wkurzać swoimi pierdziawkami.
    Przem

  • 7. Data: 2011-05-30 20:01:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.05.2011 20:08, MS pisze:

    > Grupy wyrostków hałasuja motocyklami bez tłumików (założone atrapy
    > tłumików) dzień w dzien po godz. 22 i policja nie reaguje na problem a
    > jedynie przyjmuje zgłoszenia do wiadomości? Natężenie hałasu jest tak

    A co mają zrobić? Zanim patrol dojedzie - źródło hałasu zniknie.

    > duże ze szyby w oknach dostaja wibracji. Jak ukrócić skuteczne ten
    > proceder?

    Idź tam, gdzie hałasują z kamerą i nagrywaj, ze wskazaniem na tablice
    rejestracyjne i ewentualnie twarze.

    A potem już policja będzie miała punkt zaczepienia.

  • 8. Data: 2011-05-30 20:06:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    MS wrote:
> [...]
    > duże ze szyby w oknach dostaja wibracji. Jak ukrócić skuteczne ten
    > proceder? Gdy dzwonię na 112 mówią tylko, ze takich telefonów, że na

    napisać pismo do policji z kopią do wiadomości komendy miejskiej,
    wojewódzkiej oraz jakiejś ulubionej redakcji gazety.

  • 9. Data: 2011-05-30 20:07:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > rejestracyjne i ewentualnie twarze.
    >
    > A potem już policja będzie miała punkt zaczepienia.

    a może by tak kur... policja to zrobiła.

  • 10. Data: 2011-05-30 20:12:35
    Od: MS <g...@o...pl>

    W dniu 2011-05-30 22:01, Andrzej Lawa pisze:

    > Idź tam, gdzie hałasują z kamerą i nagrywaj, ze wskazaniem na tablice
    > rejestracyjne i ewentualnie twarze.
    >
    > A potem już policja będzie miała punkt zaczepienia.

    Tablice sa celowo zamazywane i jezdza w kaskach, mozliwosci
    identyfikacyjne nikłe..:(