    From: Hikikomori San <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Monitoring pracownikow-wiem ze legalne, ale?
    Date: Sun, 24 Sep 2006 10:04:12 +0200
    <45145827$1@news.home.net.pl> <6...@4...net>
    <ef3erl$od9$2@atlantis.news.tpi.pl>
    <1dpf0if3zz0x4$.12hnqygywcbqp.dlg@40tude.net>
    <ef3odj$895$1@news.dialog.net.pl>
    <1pzbz9fz95e1p$.170wwrnzlxlek$.dlg@40tude.net>
    <4...@g...pl>

    Olgierd wrote:

    > Jesteś bardzo liberalny, skoro pozwalasz mieć prywatny list w prywatnej
    > torbie ale już nie w biurku. W Korei Północnej nawet tego nie wolno.

    Ojej, pozwalam miec w szufladzie tez. Ale majac list w szufladzie
    pracownik a) lamie regulamin (jesli w nim jest, ze ma nie byc tam listow
    prywatnych) oraz b) nie moze miec mi za zle, ze przejrzalem list,
    myslac, ze to korespondencja firmowa.

    > Moi znajomi zwykle wiedzą gdzie pracuję i nie robię z tego tajemnicy,
    > poza tym potrafią sobie składać adres z mojego imienia, nazwiska i
    > domeny firmy.
    > Nie mogę im zabronić wysłania czegoś na taki adres.

    Zabronic nie. Ale moze warto im uswiadomic, ze twoja poczta firmowa nie
    sluzy do przysyklania ci na nia prywatnej korespondencji...

    Potrafisz rozdzielic czas na "firmowy" i "prywatny"? Jesli tak, to i
    poczte potrafisz...

    ;)