  • Data: 2006-09-24 20:23:47
    Temat: Re: Monitoring pracownikow-wiem ze legalne, ale?
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba przedstawiająca się jako *Marcin Debowski* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    > Dysponujesz jakimś orzecznictwem? Supersedesuje bo załapałem o co Ci
    > chodzi :) Co ja dla odmiany napisałem to skrót myślowy: oczywiście że może
    > tam sobie trzymać co chce, ale musi się liczyć z konsekwencjami.

    Nie powinien mieć wódki (zwykle regulaminy pracy zabraniają nawet jej
    wnoszenia na teren zakładu pracy, nie tylko spożywania), broni palnej.
    Wątpię, żeby pracodawca mógł się czepiać nawet o wnoszenie rzeczy
    pochodzących z kradzieży.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||