  • Data: 2006-09-24 22:16:21
    Temat: Re: Monitoring pracownikow-wiem ze legalne, ale?
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd wrote:

    > Ależ pracodawcy nie wolno grzebać w szufladzie pracownika. Jeśli coś
    > nie gra to przychodzi, mówi - proszę pana, chcę zobaczyć co tam jest,

    PRacownik nie stawia sie do pracy (np. ma wypadek), akurat w dniu, kiedy
    jestpodsumowawcze spotkanie z klientem. Telefon komorkowy pracownika
    milczy. Myszlisz, ze sie bede tym przejmowal? Wysylam zastepce do jego
    pokoju, ma wziac raporty i co tam jeszcze znajdzie i przyniesc do sali
    na drugim pietrze.

    > Regulaminowi nic do tego, bo też nie może być niezgodny z przepisami
    > wyższego rzędu. A w ten sposób IMHO byłby.

    " Pkt. 16 - do przechowywania prywatnych rzeczy sluza szafki,
    ptrzydzielone opracownikom, znajdujace sie na pierwszym pietrze. "