  • Data: 2005-07-09 22:04:05
    Temat: Re: Monitoring pracownika (GSM) legalny czy tez nie??
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nie znam czegoś takiego, jak "wniosek o nadgodziny". Nadgodziny się po
    > prostu rozlicza zgodnie z zapisami w KP, albo przyjętymi w zbiorowym
    > układzie pracy.
    > W Twoim wypadku uważam, że umowa z pracodawcą powinna określać zasady
    > pozostawania i wynagradzania za dyspozycyjność w stosunku do klientów.
    > Ale to tylko moja opinia. Naturalnie jest każdego prawem zgadzać się na to,
    > że za zwykłą pensję klient jego pracodawcy będzie go mógł o 23:15 z kobiety
    > zerwać.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
> [...]
    chodzilo mi o raczej o prosbe, o wyplacanie nadgodzin i potraktowalem to
    bardziej jako zart. Nie wiem gdzie inni pracuja , ale ja pracuje w firmie
    prywatnej i moge sobie o nadgodzinach ustyawowych pomarzyc tylko. A jak juz
    pisalem realia rynku pracy sa takie ze nikt mnie do niej nie zmusza, a nie stac
    mnie na to zeby sie zwolnic i robie co szef kaze, czy to dzien pracy bedzie
    trwal 8 czy 15 godzin jak to czasem bywa. Bo przeciez zawsze na moje miejsce
    znajdzie sie 50 innych osob, ale tu juz zbaczamy na inny temat:)
    Pozdrawiam Tomek