  • Data: 2005-07-09 22:43:29
    Temat: Re: OT: Re: Monitoring pracownika (GSM) legalny czy tez nie??
    Od: "Tomek S." <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo przeciez zawsze na moje miejsce
    > >

    > Wszyscy tak myślą i w tej zbiorowej psychozie to działa. A wcale nie
    > musi być prawdą - jak się człowiek zacznie rozglądać po rynku to wcale
    > nie jest z pracą aż tak źle, żeby się nie szanować.
    Z ta psychoza zbiorowa to swieta racja, mozna by bylo z wszystkimi zaczac bunt w
    firmie o nadgodziny jakies dodatki, ale za dobra mamy prace zeby tak zrobic.
    Gdyby to byla praca platna porownywalnie z ta ktora teraz mam i latwa do
    znalezienia to juz by mnie tam nie bylo i tu w zarobkach lezy problem

    Pozdrowka