  • 31. Data: 2003-05-05 14:20:34
    Temat: Re: Molestowanie dziecka przez GG Pomóżcie!
    Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>

    Użytkownik "DalekoPiss" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:lr3cbvo1gtqmin46r0uqq4etni9p4365qo@4ax.com...
    > A co do dzieci piszących przez GG to proponuje: wpisz w "szukaj
    > znajomych" wiek osiem czy siedem lat to zdziwisz się bardzo.

    Wpisz wiek jeden, dwa lub trzy lata, to się jeszcze bardziej zdziwisz.

    PiotRek
    mailto:b...@w...pl

  • 32. Data: 2003-05-05 14:59:13
    Od: DalekoPiss <d...@o...pl>

    Stało się tak, że "Wiewióra" <l...@p...onet.pl>
    stworzył(a) dnia Mon, 5 May 2003 10:48:09 +0200 takie oto arcydzieło:

    >... a dzieckiem nie ma się kto zająć, więc z nudów i z powodu braku
    >towarzystwa "niewirtualnych" rówieśników pisze na GG :-((

    Skoro piszę że "żona dom prowadzi" to chyba znaczy że dzieckiem ma sie
    kto zająć?
    A jeśli chodzi o znajomych to córka ma ich pełno "w realu" a rozmowy
    przez GG to poprostu forma zabawy i chęć poznania osób z innych miast.

    Ale to już chyba robi się NTG więc proponuję zakończyc ten wątek...

    Pozdrawiam

    Dalekopiss

  • 33. Data: 2003-05-05 15:25:48
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Wiewióra" <l...@p...onet.pl> niebacznie popelnil

    > Nad czym się zastanawiasz? Po co 8-letnie dziecko gada przez gg?
    > Jest wiosna, świeci słońce, na podwórku biegają rówieśnicy
    A po co mój synek sześciolatek gada przez GG ze swoimi równieśnikami
    z drugiego końca Polski? W deszczowe dni kiedy IRL na podwórku nikogo
    nie uświadczysz oprocz gangsta z piwskiem w łapach...
    > Twoja córka siedzi przed komputerem, psuje sobie oczy ...
    > Pokaż córce prawdziwy świat i ludzi...
    Popatrz czego to się człowiek na psp nie dowie. Byłem przekonany, że
    koleżanka mojej 13letniej córki istnieje naprawdę i mieszka w mieście
    oddalonym od maszego o sto parę kilometrów. W omylności swojej
    sądziłem nawet, że utrzymywanie kontaktów tą drogą z dawno
    niewidzianą koleżanką jest pozytywne dla psychiki dziecka, i mojej
    kieszeni również - międzymiastowe kosztują zdecydowanie więcej.
    Po oświeceniu przez Ciebie przyłączam się do frontu: Precz z GG,
    przecz z internetem, precz z wszelkiego typu urządzeniami/technikami
    zdalnej komunikacji. Żadamy zakazania korespondecji, zdelegalizować
    Pocztę Polską. Utnijmy łeb hydrze demoralizacji nieletnich i ich
    wyalienowania ze społeczeństwa!
    Naprawdę NMSP

    --
    pozdro
    poreba

  • 34. Data: 2003-05-06 07:29:46
    Od: "Ramirez" <7...@h...com>

    "DalekoPiss"
    > Co z tym gnojkiem zrobić? Chodzi mi o zgodne z prawem załatwienie
    > sprawy a nie o wywiezinie debila do lasu ;-)

    Najlatwiej zrobic cos z coreczka.
    Tj. odinstalowac GG, ktore chyba nie jest jej potrzebne do zycia.

  • 35. Data: 2003-05-14 01:14:12
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    > pijący na codzień jabole? Albo jak smakuja papierosy? (tak, widziałem
    > już 7-8 latki z fajkiem w ustach)
    Ta, jak ja byłem w zerówce, to już jeden gość palił :-(
    A były to lata 80-te...
    Teraz to pewnie Ecstasy jakie albo co...
    Signum Temporis... :-(
    A co do wychowywania - to NTG więc proszę o powstwyrzymywania się od
    komentarzy.

    chester