    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Moje/nie moje kable TV ?
    Date: Fri, 25 Nov 2016 13:50:26 +0100

    W dniu 25-11-2016 o 12:59, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w wiadomości grup
    >
    > A pytanie podstawowe - masz juz ksiege wieczysta na to mieszkanie ?

    Nie mam.

    > U Ojca w bloku rura pekla - to sie okazalo , ze za pion odpowiada
    > spoldzielnia, a za poziom lokator.

    Takie podejście do kabli by mi odpowiadało.

    > A w ogole jest jakis problem ?
    > Jesli chcesz uzyc wewnetrznej instalacji, to po prostu odcinasz sie od
    > zbiorczej i uzywasz i nikogo nie pytasz.
    > Jesli chcesz skorzystac z innego dostawcy, to i tak masz problem, bo
    > poza mieszkaniem kabel juz nie jest twoj.
    > (Hm, a moze i jest)
    >
    > No chyba, ze nie doceniam problemu - gniazdka sa dwa, ale kable tez sa
    > dwa i spotykaja sie dopiero na korytarzu.
    > A tam teraz rzadzi ta niedobra firma.

    Dziś się wybieram kupić wiertła do glazury, i długie wiertła do betonu i
    20m kabla antenowego aby przebić się kablem antenowym przez łazienkę
    akurat między tymi dwoma pokojami z gniazdkami. Będę kleił ten kabel pod
    sufitem w łazience.
    Jakoś nie wpadłem te 19 lat temu na to, aby pod prysznicem, bidetem i
    wanną puścić rurkę łączącą oba pokoje. Strasznie się obecnie wściekam na
    moją głupotę. Gdybym wtedy na to wpadł, to pewnie bym tego drugiego
    gniazdka TV nie zamawiał.

    Przez 1,5 roku nie miałem TV i OK, ale od niecałego miesiąca mam
    (przypadkiem) odbiornik i nie widzę sensu trzymać go w piwnicy - chcę go
    postawić w jednym pokoju, a naziemną łapie antena w drugim.

    Jak się kiedyś zapytałem a co jak chciałbym TV cyfrową od innej firmy to
    albo położy swoje kable albo będzie płacić tej firmie za użytkowanie ich
    kabli.
    Nie mam zamiaru płacić za użytkowanie dwu moich kabli za to, że mi je
    połączą ze sobą w ich skrzynce.
    P.G.