  • Data: 2016-11-28 09:15:47
    Temat: Re: Moje/nie moje kable TV ?
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:

    > Ojojoj - chyba jesteś w tzw "mylnym błędzie" - popatrz ludzie biorą
    > kredyt, kupują prawo do mieszkania spółdzielczego własnościowego i
    > zakładają mu księgi wieczyste, do których wpisuje się bank kredytujący....

    Tak dla Twojej wiadomości już nie.
    Od zeszłego roku bodajże od lipca, nie założysz księgi wieczystej na spółdzielcze
    własnościowe prawo do lokalu. Mało tego, wiekszość banków wykoncypowało sobie, że
    nawet jak masz księgę to nie jest to dla nich "wiarygodny" zastaw i nie udzielą Ci
    kredytu pod taki zastaw.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń