  • 231. Data: 2006-02-21 12:45:19
    Temat: Re: Moher na pasach
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 21 Feb 2006 08:22:17 +0000 (UTC),
    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> screamed:

    Zając był niezły... (-;

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:221B ]
    [ 13:45:10 user up 10894 days, 1:40, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Make it right before you make it faster.

  • 232. Data: 2006-02-21 16:42:25
    Temat: Re: Moher na pasach - macie świadka
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Olgierd napisał/a:
    >Zaś u mnie gościu jest coraz bliższy plonka wiekuistego. Byłby drugą
    >osobą, o której pamiętałbym po konfigurowaniu czytnika... :(
    Ale po co? Niech pisze i dalej robi z siebie coraz większego durnia ku
    naszej radości. :-)))

  • 233. Data: 2006-02-21 16:44:27
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Renata Gołębiowska napisał/a:
    >W świetle przytoczonego w tym wątku innego posta autora wątku i jego
    >błazenady na stronie http://www.q4.pl/?id=18&o=5480
    >na twoim miejscu bym tak nie zakładała.
    I tu tkwi sedno sprawy. :-)

  • 234. Data: 2006-02-21 17:47:03
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Artur Drzewiecki*
    wypowiedziała te słowa:

    > Ale po co? Niech pisze i dalej robi z siebie coraz większego durnia ku
    > naszej radości. :-)))

    Jego szkodliwość społeczną oceniam na równi z buzdygańską, przy czym ten
    kosi równo wszystkich na drogach (i uważa siebie za superkierowcę). To
    jest realne zagrożenie życia i zdrowia.
    Do tego kłamie jak dziecię.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: 502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 235. Data: 2006-02-21 20:40:07
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Renata Gołębiowska napisała:
    > Czy chcesz powiedzieć, że nigdy w życiu w Niemczech, Austrii i
    > Polsce nie zdarza się tak, że jednocześnie pieszy stoi/podchodzi do
    > przejścia i samochód zbliża się do tego samego przejścia?

    Niczego takiego nie powiedziałem. Po prostu w sytuacji kiedy ruch i
    pieszych i pojazdów odbywa się płynnie nie odczuwam najmniejszej
    potrzeby rozważania takich kwestii. Sklerozy nie mam, a nie pamiętam ile
    razy po drodze do domu ja ustępowałem komuś pierwszeństwa, a ile razy
    ktoś mi. Do domu dotarłem bez istotnych przestojów i to się liczy.

    > a także moje osobiste doświadczenie z pobytu zarówno w Niemczech, jak
    > i Austrii, nie mówiąc już o Polsce. [...]
    > Jeśli nie, to co dzieje się w opisanej w tym poście sytuacji. Tam i
    > tu?

    Na to pytanie już odpowiadałem. Jeśli moja odpowiedź Cię nie
    satyfkacjonuje, to śmiało ją sobie uzupełnij w oparciu o osobiste
    doświadczenia.

    -------------------+
    -------------------+

  • 236. Data: 2006-02-22 11:53:34
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <1...@n...sakowski.pl>, Paweł Sakowski wrote:

    > Niczego takiego nie powiedziałem. Po prostu w sytuacji kiedy ruch i
    > pieszych i pojazdów odbywa się płynnie nie odczuwam najmniejszej
    > potrzeby rozważania takich kwestii.

    OK, to jak to wygląda tam i tu, gdy ruch nie odbywa się płynnie?

    Renata

  • 237. Data: 2006-02-22 18:51:30
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Renata Gołębiowska wrote:
    > OK, to jak to wygląda tam i tu, gdy ruch nie odbywa się płynnie?

    Nie doczytałaś do końca posta. Podtrzymuję moje wczorajsze stwierdzenie:
    w tej sprawie powiedziałem już wszystko co miałem do powiedzenia.

    EOT

    -------------------+
    -------------------+

  • 238. Data: 2006-02-24 09:24:20
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    > Nie doczytałaś do końca posta.

    Marnie idzie ci to wykręcanie się od odpowiedzi i od przyznania, że
    tam się większość zatrzymuje, a tu większość się nie zatrzymuje i nie
    ma to związku z korkami, bo i tam i tu czasem korki są, a czasem ich
    nie ma. Owszem, można fakty przemilczać, ale nie ma to najmniejszego
    wpływu na ich istnienie. A fakt jest taki, że przeciętna kultura
    polskich kierowców jest daleko w tyle za przeciętną kulturą kierowców
    krajów zachodnich Europy i USA i kierowca tych krajów częściej (w
    niektórych krajach praktycznie zawsze) zatrzyma się, gdy przy
    przejściu stoją piesi niż kierowca w Polsce.

    I do tego sprowadza się dyskusja w tym wątku, bo nie zawsze prawo jest
    najważniejsze, czasami prawo jest wręcz głupie i szkodliwe. Skoro, jak
    pisał autor wątku, przed przejściem zebrała się już grupa pieszych, to
    psim obowiązkiem kulturalnego kierowcy jest się zatrzymać.

    Renata

  • 239. Data: 2006-02-25 10:43:25
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>

    Renata Gołębiowska in
    <s...@9...acn.waw.
    pl> wrote:

> [...]
    > pisał autor wątku, przed przejściem zebrała się już grupa pieszych, to
    > psim obowiązkiem kulturalnego kierowcy jest się zatrzymać.

    Bzdua, przykkład z wczoraj, Włocławek, ul. Okrzei (krajowa 1, dwujezdniowa)
    zatrzymałem auto na lewym pasie przed prześciem gość wyszedł napasy i
    szczęście, że szedł wolno, TIR wyhamował na wysokości 3/4 pasów. Gdyby
    pieszy znalazł się pod kołami to czyja byłaby to wina? Wiem, wiem
    napiszecie kierowcy TIR'a, ale tak na zdrowy rozsądek czy aby na pewno?

    Poza tym nie wiem skąd czerpiecie te bajki, a o tym, jak to na zachodzie
    kierowcy się ładnie zatrzymują, tak się składa, że bywam często w Niemczech
    i Francji i jakoś tego nie widzę. Możesz/możecie sprecyzować o których
    krajach mówicie?

    --
    Tomasz Motyliński

  • 240. Data: 2006-02-25 13:04:35
    Od: kasias <k...@g...pl>

    pl> wrote:

> [...]
    > i Francji i jakoś tego nie widzę. Możesz/możecie sprecyzować o których

    ja moge to o Niemczech powiedziec, jestem juz tutaj prawie rok,
    dochodzac do pasow nie musze czekac piec minut, az jakis łaskawy
    kierowca zatrzyma sie i pozwoli mi przejsc,
    to wynika pewnie nie tylko z kultury kierowcy, ale rownież z tego czego
    uczą nas na kursach prawa jazdy, skoro instruktor nie kaze nam sie
    zatrzymac mimo tego, ze na chodniku stoi pieszy/piesi... to jak bedzimy
    postepowac juz to po zdaniu egzaminu....