  • 1. Data: 2003-12-15 07:38:14
    Temat: Mobing
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Moja znajoma zostala 'zwolniona' po ponad 3 latach pracy w 1 firmie na
    zasadzie porozumienia stron (przedstawiono jej do wyboru 2 dokumenty; 1 -
    normalne wypowiedzenie, 2- porozumienie stron z nieco wyzsza odprawa). Sama
    prace jak i zwolnienie przyplacila ciezkim rozstrojem nerwowym. Jako
    najinteligentniejsza osoba w firmie i jedna z najbardziej kompetentnych byla
    wielokrotnie ponizana przez prezesa firmy, który publicznie poddawal w
    watpliwosc jej bardzo wysokie kwalifikacje. Równiez inne kobiety w tej
    firmie, w tym jego osobista asystentka byly podobnie traktowane.

    Pytania:
    Czy sadzicie, ze jest szansa na wytoczenie prezesowi i firmie procesu o
    mobing?
    Czy zmuszenie do podpisania porozumienia stron (ma swiadka) moze tez byc
    podstawa i argumentem?
    Czy leczenie psychiatryczne powinno pomoc w sprawie, czy raczej zaszkodzi?

    Dziekuje z góry za merytoryczne wypowiedzi.

    --
    SQLwysyn

  • 2. Data: 2003-12-15 13:36:34
    Temat: Odp: Mobing
    Od: "tch" <t...@w...pl>

> [...]
    > Czy leczenie psychiatryczne powinno pomoc w sprawie, czy raczej zaszkodzi?
    >
    > Dziekuje z góry za merytoryczne wypowiedzi.

    myślę że zaszkodzi
    w końcu pracownik o tak słabym zdrowiu psychicznym nie powinien zajmować
    odpowiedzialnych stanowisk. i tu prezes miałby rację.
    M.

  • 3. Data: 2003-12-15 14:32:02
    Temat: Re: Mobing
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "tch" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > myślę że zaszkodzi
    > w końcu pracownik o tak słabym zdrowiu psychicznym nie powinien zajmować
    > odpowiedzialnych stanowisk. i tu prezes miałby rację.

    To glupio myslisz. Nie zycze ci nigdy szefa idioty, bys nie musial testowac
    na wlasnych nerwach.

    --
    SQLwysyn

  • 4. Data: 2003-12-15 15:01:34
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    Sama
    > prace jak i zwolnienie przyplacila ciezkim rozstrojem nerwowym.

    Prawdopodobnie szef zatrudnił osobę z przeciwskazaniami zdrowotnymi. Może
    lekarz się w tym wypowiedzieć a nie Ty. Ty się poprostu nie masz
    kwalifikacji w tym keryunku (moje przypuszczenie).

    >Jako najinteligentniejsza osoba w firmie i jedna z najbardziej
    kompetentnych byla
    > wielokrotnie ponizana przez prezesa firmy, który publicznie poddawal w
    > watpliwosc jej bardzo wysokie kwalifikacje.

    Już poddaje wątpliwość tą opinie o inteligencji osoby pozwalającą sobą
    pomiatać, zwłaszcza wielokrotne poniżanie.
    Nie napisałeś jakie stanowisko piastowała osoba. Jeśli była główna księgowa,
    to możeny w tym kierunku rozmawiać.... przecież miała być
    najinteligentniejsza a może była radcą prawnym przedsiębiorstwa.

    > Równiez inne kobiety w tej
    > firmie, w tym jego osobista asystentka byly podobnie traktowane.

    i napewno potwierdzi to w sądzie pracy :)))))))))))))))))))))
    tzn stanie po stronie koleżanki... już to widze, jeśli pracuje nadal

    > Pytania:
    > Czy sadzicie, ze jest szansa na wytoczenie prezesowi i firmie procesu o
    > mobing?

    Powinieneś zapytać koleżanki, czy nie jest lesbijką i czy nie jest
    wyznawczynią islamu, bo jeśli się potwierdzi, to napewno znajdziesz
    wypowiedzi szefa, świadczące o kolejnym naruszeniiu prawa w związku z
    ustawą, która ma wejść w życie od 01-01-2004 r.
    Paaatrz .... zarzut hurtowy .. jak znalazł

    > Czy zmuszenie do podpisania porozumienia stron (ma swiadka) moze tez byc
    > podstawa i argumentem?

    Zmuszanie, czy propozycja do wyboru ... Czy przystawi pracodawca pistolet do
    głowy i kazał ????? Nieee??? to w takim razie wg mnie nic takiego nie
    zaszło.

    > Czy leczenie psychiatryczne powinno pomoc w sprawie, czy raczej zaszkodzi?

    Mnie się wydaje, że tak i przyniesie Ci pozytywne rezultaty ..... ale
    pamiętaj o rachunkach za leki .... w pewnych przypadkach możesz je odliczyć
    w ramach ulgi, więc zbieraj.

    > Dziekuje z góry za merytoryczne wypowiedzi.

    Nie da się.

    pozdrawiam
    fart

    ahaaaa .. zauważyłem, że wg Ciebie jestem idiotą, głupcem ..... mam inne
    zdanie niż Ty ... ale to do wypowiedzi Twojej względem poprzednika
    kurdelebee ..... ae dyyym

  • 5. Data: 2003-12-15 15:47:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Czy sadzicie, ze jest szansa na wytoczenie prezesowi i firmie procesu o
    > mobing?

    Modne ostatnio. Ale trzeba by dowodów na to. A trochę za mało wiemy na ten
    temat.

    > Czy zmuszenie do podpisania porozumienia stron (ma swiadka) moze tez byc
    > podstawa i argumentem?

    Z tym zmuszaniem to przesadzasz. Dali jej dwie propozycje do wyboru.
    Wybrała jedną z nich. Z tego co piszesz, to pistoletu jej nikt do głowy
    nie przystawiał. A wypowiedzenie każdemu wolno dać.

    > Czy leczenie psychiatryczne powinno pomoc w sprawie, czy raczej
    zaszkodzi?

    To zależy jakie to schorzenie.

  • 6. Data: 2003-12-15 16:06:41
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > fart

    Masz nicka (w tlumaczeniu z angielskiego) adekwatnego do poziomu wypowiedzi.

    --
    SQLwysyn

  • 7. Data: 2003-12-15 18:10:50
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    ty jak tyś taki dobry i mądry to po co pytasz o radę
    powinieneś wszystko wiedzieć lepiej
    a poza tym szukasz problemu gdzie go nie ma
    a ta osoba jak taka mądra to znajdzie sobie pracę lepszą i lepiej płatną od
    ręki
    to w czym problem?
    a co do szefa no cóż to on płaci i on będzie decydował kto będzie pracował
    na jego podwórku. to chyba logiczne?
    nie wyobrażam sobie aby w prywatnej firmie najęty pracownik miał więcej do
    powiedzenia od jego właściciela.
    niech pracownik sobie kupi firmę i wtedy porządzi w niej. zobaczy jak to
    jest.

  • 8. Data: 2003-12-16 06:27:31
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Masz nicka (w tlumaczeniu z angielskiego) adekwatnego do poziomu
    wypowiedzi.

    > --
    > SQLwysyn

    kurdelebele .... już napisałem wcześniej, że jak nie będę pisał pod Ciebie
    ... to będę Twoim wrogiem, ale mam ten fakt ... (tu się nie wyrażę ....
    kolega z grupy prosił, bym nie wulgaryzował i nie zniżał się do poziomu
    intelektualnego roślin ........ robie więc to tylko dla niego.

    1) Czy sądzisz, że jesteś pierwszym, który mi to pisze co znaczy mój nick po
    angielsku ?????
    2) Moim zdaniem to człowiek świadczy o nicku a nie na odwrót, dlatego nie
    stram się doszukiwać powiązań, podtekstów czy innych możliwoiści dokopania
    Ci w związku z Twoim nickiem. Inaczej mówiąc kiedyś gdzieś ktoś napisał, czy
    powiedział coś o kurwie i złodzieju ...... i tutaj jedynie widzę jakieś
    nasze powiązanie. :)))))))))
    3) Nie ustosunkowałeś się do mojej wypowiedzi .... sądzę, że nie zrozumiałeś
    :(

    a ja się naprawdę zrozumiale staram pisać ...... kurdelebele muszę nad sobą
    popracować .... lud mnie nie rozumie :((

    pozdrawiam
    fart