  • 1. Data: 2003-12-14 22:03:34
    Temat: Bardzo Powazny Problem!!!
    Od: "PesTYcyD" <p...@w...pl>

    Witam!
    Moj kolega, ktory byl dyktatorem pewnego pustynnego panstewka, wlasnie
    zostal schwytany przez amerykanskich imperialistow i oskarzony o
    ludobojstwo! Oczywiscie to sa pomowienia, on nigdy nikogo nie skrzywdzil a
    teraz jest w wielkich tarapatach. Chcial bym zasiegnac waszej opini, w jaki
    legalny sposob mozna by mu pomoc?

  • 2. Data: 2003-12-14 22:12:47
    Temat: Re: Bardzo Powazny Problem!!!
    Od: "Maciej Muran" <X...@t...header>

    PesTYcyD napisał/a:
    > teraz jest w wielkich tarapatach. Chcial bym zasiegnac waszej opini, w
    > jaki legalny sposob mozna by mu pomoc?

    Wypalić sobie/jemu w łeb z dokładnością do 7.62mm?

    --
    Samoloty hipersoniczne nie tylko widać, ale także słychać.

  • 3. Data: 2003-12-14 22:28:16
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@N...interia.pl>

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ludobojstwo! Oczywiscie to sa pomowienia, on nigdy nikogo nie skrzywdzil a
    > teraz jest w wielkich tarapatach. Chcial bym zasiegnac waszej opini, w

    Zatrudnij się jako adwokat.

  • 4. Data: 2003-12-14 23:14:21
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > ludobojstwo! Oczywiscie to sa pomowienia, on nigdy nikogo nie skrzywdzil a
    > teraz jest w wielkich tarapatach. Chcial bym zasiegnac waszej opini, w

    Hmmmm....pierdolnąć kulkę w łeb zeby się nie męczył?

    pdr
    Olo

  • 5. Data: 2003-12-14 23:34:35
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    > jaki
    >
    > Hmmmm....pierdolnąć kulkę w łeb zeby się nie męczył?

    A coz to za slownictwo? Jestem zszokowany. Poza tym do autora watku:
    dyskusji nie podejmuje

  • 6. Data: 2003-12-14 23:52:06
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "PesTYcyD" <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > ludobojstwo! Oczywiscie to sa pomowienia, on nigdy nikogo nie skrzywdzil a
    > teraz jest w wielkich tarapatach. Chcial bym zasiegnac waszej opini, w

    A ty badania psychologiczne prowadzisz, czy jak?

  • 7. Data: 2003-12-15 00:00:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    Pozwać przez amerykańskim sądem państwo USA o bezpodstawne pozbawienie
    wolności Twojego kolegi, albowiem nie przypominam sobie, by jakikolwiek
    międzynarodowy trybunał poszukiwał tego człowieka, a USA nie ma prawa
    jurysdykcji do państwa w którym prowadzi wojnę więc nie może być mowy o
    zatrzymaniu na gruncie prawa karnego. Twój kolega może mieć co najwyżej
    status jeńca wojennego, o ile spełnia przepisane w konwencji warunki do
    wzięcia do niewoli.

    Po za tym oskarżyć przed tym samym sądem o znęcanie się nad jeńcami,
    albowiem nie pamiętam która, ale na pewno któraś z Konwencji związanych z
    prawem wojny zabrania pokazywania twarzy jeńców.

    A na poważne, to zwycięzców nikt nie sądzi.

  • 8. Data: 2003-12-15 08:37:31
    Temat: Odp: Bardzo Powazny Problem!!!
    Od: "wiciu" <w...@h...pl>

    Chyba za Bardzo sie wczuwasz w role prawnika stary!!
    Użytkownik Robert Tomasik <r...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:brivg0$acl$...@i...gazeta.pl...

  • 9. Data: 2003-12-15 10:10:14
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    Użytkownik "wiciu" <w...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Chyba za Bardzo sie wczuwasz w role prawnika stary!!

    A co ?? Prawda w oczy kole ?
    Kolesie z USA napadli na suwerenny kraj ktory przez wiele lat byl ich
    poplecznikiem ... potem sie zmienilo i zostal najwiekszym wrogiem ...Przez
    nastepnych kilka lat byl spokoj ... az tu nagle musieli zatuszowac swoja
    niekompetencje w poszukiwaniu terrorysty wiec padlo na kraj ktory juz raz
    dal im w dupe ... Niestety Polska wziela udzial w tym napadzie :(

  • 10. Data: 2003-12-15 11:54:38
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A coz to za slownictwo? Jestem zszokowany.

    Rynsztokowe. Na poziomie autora wątku.

    pdr
    Olo