    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mobing
    Date: Tue, 16 Dec 2003 07:27:31 +0100

    > Masz nicka (w tlumaczeniu z angielskiego) adekwatnego do poziomu
    wypowiedzi.

    > --
    > SQLwysyn

    kurdelebele .... już napisałem wcześniej, że jak nie będę pisał pod Ciebie
    ... to będę Twoim wrogiem, ale mam ten fakt ... (tu się nie wyrażę ....
    kolega z grupy prosił, bym nie wulgaryzował i nie zniżał się do poziomu
    intelektualnego roślin ........ robie więc to tylko dla niego.

    1) Czy sądzisz, że jesteś pierwszym, który mi to pisze co znaczy mój nick po
    angielsku ?????
    2) Moim zdaniem to człowiek świadczy o nicku a nie na odwrót, dlatego nie
    stram się doszukiwać powiązań, podtekstów czy innych możliwoiści dokopania
    Ci w związku z Twoim nickiem. Inaczej mówiąc kiedyś gdzieś ktoś napisał, czy
    powiedział coś o kurwie i złodzieju ...... i tutaj jedynie widzę jakieś
    nasze powiązanie. :)))))))))
    3) Nie ustosunkowałeś się do mojej wypowiedzi .... sądzę, że nie zrozumiałeś
    :(

    a ja się naprawdę zrozumiale staram pisać ...... kurdelebele muszę nad sobą
    popracować .... lud mnie nie rozumie :((

    pozdrawiam
    fart