    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mobing
    Date: Mon, 15 Dec 2003 16:01:34 +0100

    > Moja znajoma zostala 'zwolniona' po ponad 3 latach pracy w 1 firmie na
    > zasadzie porozumienia stron (przedstawiono jej do wyboru 2 dokumenty; 1 -
    > normalne wypowiedzenie, 2- porozumienie stron z nieco wyzsza odprawa).
    Sama
    > prace jak i zwolnienie przyplacila ciezkim rozstrojem nerwowym.

    Prawdopodobnie szef zatrudnił osobę z przeciwskazaniami zdrowotnymi. Może
    lekarz się w tym wypowiedzieć a nie Ty. Ty się poprostu nie masz
    kwalifikacji w tym keryunku (moje przypuszczenie).

    >Jako najinteligentniejsza osoba w firmie i jedna z najbardziej
    kompetentnych byla
    > wielokrotnie ponizana przez prezesa firmy, który publicznie poddawal w
    > watpliwosc jej bardzo wysokie kwalifikacje.

    Już poddaje wątpliwość tą opinie o inteligencji osoby pozwalającą sobą
    pomiatać, zwłaszcza wielokrotne poniżanie.
    Nie napisałeś jakie stanowisko piastowała osoba. Jeśli była główna księgowa,
    to możeny w tym kierunku rozmawiać.... przecież miała być
    najinteligentniejsza a może była radcą prawnym przedsiębiorstwa.

    > Równiez inne kobiety w tej
    > firmie, w tym jego osobista asystentka byly podobnie traktowane.

    i napewno potwierdzi to w sądzie pracy :)))))))))))))))))))))
    tzn stanie po stronie koleżanki... już to widze, jeśli pracuje nadal

    > Pytania:
    > Czy sadzicie, ze jest szansa na wytoczenie prezesowi i firmie procesu o
    > mobing?

    Powinieneś zapytać koleżanki, czy nie jest lesbijką i czy nie jest
    wyznawczynią islamu, bo jeśli się potwierdzi, to napewno znajdziesz
    wypowiedzi szefa, świadczące o kolejnym naruszeniiu prawa w związku z
    ustawą, która ma wejść w życie od 01-01-2004 r.
    Paaatrz .... zarzut hurtowy .. jak znalazł

    > Czy zmuszenie do podpisania porozumienia stron (ma swiadka) moze tez byc
    > podstawa i argumentem?

    Zmuszanie, czy propozycja do wyboru ... Czy przystawi pracodawca pistolet do
    głowy i kazał ????? Nieee??? to w takim razie wg mnie nic takiego nie
    zaszło.

    > Czy leczenie psychiatryczne powinno pomoc w sprawie, czy raczej zaszkodzi?

    Mnie się wydaje, że tak i przyniesie Ci pozytywne rezultaty ..... ale
    pamiętaj o rachunkach za leki .... w pewnych przypadkach możesz je odliczyć
    w ramach ulgi, więc zbieraj.

    > Dziekuje z góry za merytoryczne wypowiedzi.

    Nie da się.

    pozdrawiam
    fart

    ahaaaa .. zauważyłem, że wg Ciebie jestem idiotą, głupcem ..... mam inne
    zdanie niż Ty ... ale to do wypowiedzi Twojej względem poprzednika
    kurdelebee ..... ae dyyym