  • 1. Data: 2003-12-15 06:40:45
    Temat: Czy za 100zl bede scigac?
    Od: "Krzys" <k...@s...pl>

    mam na mysli mandat za jazde bez uprawnien do ulgi...
    sprawa dosc odlegla 6miesiecy wiec stad moje pytanie
    dostalem dwa wezwania dosc dawno temu i nic...
    oczywiscie fundatorem jest Renoma ;-)
    pozdr

  • 2. Data: 2003-12-15 06:50:57
    Temat: Re: Czy za 100zl bede scigac?
    Od: "Kasia" <k...@o...pl>

    No to zaniedługo spodziewaj się wizyty komornika. U mojej koleżanki zjawili
    się po ponad roku a chodziło o kwotę 50 zł:)

    pozd
    kasia

  • 3. Data: 2003-12-15 07:10:16
    Od: "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl>

    Zgadza się teraz przychodzi komornik a jak nie zapłacisz u komornika to wiesz już co
    jest
    dalej ;)

  • 4. Data: 2003-12-15 08:49:55
    Od: "Krzys" <k...@s...pl>

    Użytkownik "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl> napisał w wiadomości
    | Zgadza się teraz przychodzi komornik a jak nie zapłacisz u komornika to
    wiesz już co jest
    | dalej ;)

    oczywiscie... wiec pozostaje mi nic innego jak wplacic.. zaleglosc
    ech...

  • 5. Data: 2003-12-15 17:31:20
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Kasia" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > No to zaniedługo spodziewaj się wizyty komornika. U mojej koleżanki
    zjawili
    > się po ponad roku a chodziło o kwotę 50 zł:)

    Co to za bzdety wypisujesz??
    Komornik musi mieć tytuł wykonawczy, a do jego uzyskania potrzebne jest w
    tym wypadku postępowanie sądowe, co trwa i kosztuje, więc generalnie nie
    jest stosowane przy tak małych kwotach.

    Poza tym to nie jest mandat, tylko opłata dodatkowa, a roszczenie o nią
    przedawnia się po roku.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2003-12-15 17:45:59
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    batot wrote:

    > Zgadza się teraz przychodzi komornik a jak nie zapłacisz u komornika to wiesz już
    co jest
    > dalej ;)

    Żeby przyszedł komornik najpierw musisz dostać nakaz zapłaty z sądu.

    KG

  • 7. Data: 2003-12-15 18:26:53
    Od: kyniu <k...@p...pl>

    Użytkownik Tomasz Waszczynski napisał:

> [...]
    > tym wypadku postępowanie sądowe, co trwa i kosztuje, więc generalnie nie

    Mnie komornik scigal za 200zl (naliczone tytulem mandatu za
    przekroczenie predkosci 1.5 roku temu, ktory defakto oplacilem w
    wyznaczonym terminie) wiec jednak odbywaja sie jakies postepowania
    sadowe zreszta nawet nie bylem o takim poinformowany i nie dostalem
    wezwania do zaplaty.
    Na szczescie mialem potwierdzenie zaplaty i sie rozeszlo po kosciach.

    > Pozdrawiam,
    > Washko

    pozdr.
    kyniu

  • 8. Data: 2003-12-15 18:34:57
    Od: Arek <a...@e...net>

    kyniu rzecze:
    > Mnie komornik scigal za 200zl (naliczone tytulem mandatu za

    Komornik!? Chyba jednak poborca podatkowy z US.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 9. Data: 2003-12-15 18:36:41
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    kyniu wrote:
> [...]
    > wyznaczonym terminie) wiec jednak odbywaja sie jakies postepowania
    > sadowe zreszta nawet nie bylem o takim poinformowany i nie dostalem

    Mandat to co innego od cywilnoprawnego roszczenia przewoźnika.

    KG

  • 10. Data: 2003-12-15 18:53:09
    Od: kyniu <k...@p...pl>

    Użytkownik Arek napisał:

    > Komornik!? Chyba jednak poborca podatkowy z US.

    Komornik dobrze widzisz z US nic nie dostalem tez sie zdziwilem.