  • 51. Data: 2005-12-21 21:53:29
    Temat: Re: Mobbing w polskich sądach?
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    news:dob3qb$70f$3@nemesis.news.tpi.pl...

    > MOże zasugeruj mi ten lepszy program? Może nie ma lepszego niż używam?

    Można mieć najlepszy /albo choć dość dobry/ i nie potrafić go używać.
    To tak jak z procedurami i chybionym efektem tychże stosowania przy
    niezrozumieniu ich ogólnego ukierunkowania... ;)

  • 52. Data: 2005-12-21 22:52:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sky napisał(a):

    > Jeśli ktoś ma pusto w głowie czy sercu nic dziwnego że i w oczach... ;)

    Czyżbyś twierdził że jesteś niewidomy? (odwróć swój pomysł i zastosuj go
    do siebie)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 53. Data: 2005-12-22 00:41:55
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    > Czyżbyś twierdził że jesteś niewidomy? (odwróć swój pomysł i zastosuj go
    > do siebie)

    Nie mów mi co ja mam robić z własnym stwierdzeniem.
    Ty z nim zrobisz lub już zrobiłeś to co potrafisz...i tyle.

  • 54. Data: 2005-12-22 09:09:22
    Od: Pav <n...@z...pl>

    Sky napisał(a):

    > Można mieć najlepszy /albo choć dość dobry/ i nie potrafić go używać.
    > To tak jak z procedurami i chybionym efektem tychże stosowania przy
    > niezrozumieniu ich ogólnego ukierunkowania... ;)

    Co prawda nie bardzo "chytam" o co Ci chodzi w tym wątku, ale pisz
    dalej, bo to nawet zabawne jest, a i może w końcu jakoś się w Twojej
    logice połapiemy:)
    PS. Johnson, Ty to masz cierpliwość ...;)

  • 55. Data: 2005-12-22 11:51:17
    Od: "big john" <1...@2...3pl>

    Użytkownik "Pav" <n...@z...pl> napisał w
    wiadomości news:dodqg3$2l1$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Sky napisał(a):
    >
    > PS. Johnson, Ty to masz cierpliwość ...;)

    ... cierpliwość natręctwa pisarskiego (to ma nawet nazwę: grafomania?)
    szkoda, że bez stylu i z błędami ortograficznymi

  • 56. Data: 2005-12-22 11:58:20
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Johnson <j...@n...pl> naskrobał/a w

    > Nie ma czegoś takiego jak sprawiedliwość społeczna

    Własnie zniknąłeś art. 2 Konstytucji. :)

  • 57. Data: 2005-12-22 13:29:21
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > skoro określasz wyrok sprawiedliwym, to musisz przyjąć jakąś definicję
    > tego pojęcia

    > dlaczego uważasz, że taki wyrok będzie sprawiedliwy? co rozumiesz przez
    > sprawiedliwość w takim przypadku?

    sprawiedliwy musi byc w odczuciu oskarzonego bo to jemu nalezy wine
    udowodnic.

    1.wyrok musi byc oparty na mocnych dowodach
    2. te dowody nie moga stanowic tylko zeznania pokrzywdzonej bo jest jakby
    nie patrzec zwykle oskrazenie o czyn a nie udowodnienie tego czynu (okazanie
    przeprowadzone z pokrzywdzona tez nie jest dowodem, nie rozumiem zreszta
    takiego rozumowania :-) )
    3. jednoglosnie wszyscy sedziowie i lawnicy musza uznac go winnym, bo na
    dzien dzisiejszy jest
    glosowanie, ale przeciez jezeli jedna osoba uzna ze on jest niewinny dwie ze
    jest winny,
    to juz sa pewne watpliwosci a kazda watpliwosc powinna byc rostrzygnieta na
    korzysc
    bo juz istnieje obawa ze pojdzie siedziec czlowiek niewinny, bo skad wiadomo
    czy przypadkiem to nie Ci dwaj sie myla - tu jest moim zdaniem luka w
    rozumowaniu ustawodawcy

    jezeli beda spelnione powyzsze punkty oraz te dowody beda prawdziwe wowczas
    uwazam ze wyrok jest sprawiedliwy w sesnie ze
    sprawca jest sprawiedliwie osodzany. Cokolwiek media beda skrzeczyc.

  • 58. Data: 2005-12-22 15:11:58
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:doe9nd$l57$1@inews.gazeta.pl...

    > sprawiedliwy musi byc w odczuciu oskarzonego

    Czyli uniewinniający. Oskarżeni bardzo rzadko czują się winni.

  • 59. Data: 2005-12-22 16:20:49
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

> [...]
    > >

    > Co prawda nie bardzo "chytam" o co Ci chodzi w tym wątku, ale pisz
    > dalej, bo to nawet zabawne jest, a i może w końcu jakoś się w Twojej

    Kto u-miał się połapać już to dawno zrobił... ;)
    "Mądrej głowie dość po słowie." :P

    Nie moja rola przezwyciężać czyjeś wieloletnie zaniedbania w jego rozwoju...

  • 60. Data: 2005-12-22 16:29:02
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    wiadomości news:doefqk$p6e$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:doe9nd$l57$1@inews.gazeta.pl...

    > Czyli uniewinniający. Oskarżeni bardzo rzadko czują się winni.

    Praktyka jest niestety taka że nawet ewidentni "sprawcy" przy wydatnej
    pomocy "wysokiego sądu" robią wszystko by to pokrzywdzeni "czuli się
    winni"...że dali się skrzywdzić...

    "Ten kto cię skrzywdził -tylko z trudem zdoła ci to wybaczyć..."
    Kisiel