  • 81. Data: 2024-05-19 18:38:22
    Temat: Re: Mini Netykieta polskich grup i list dyskusyjnych
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 18.05.2024 o 10:44, io pisze:

    > Ty masz problem z dotarciem do ludzi więc Ci piszę na czym on polega.

    Problem jest inny.

    IO nie umie czytać książek i potrzebuje pomocy.

    Drugi problem. Docieram do zbyt wielu ludzi.

    Ja nie chciałem uświadomić mu jego ułomności

    Źle się z tym czuję

    Ale.... Jakoś mi tego ułomnego trola go nie żal ;-)

  • 82. Data: 2024-05-19 18:41:57
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Przez przypadek odkryłem funkcjonalność dla debili co nie wiedzą kto
    komu odpowiada.

    Oprócz DRZEWA TB jest tuż pod tematem wątku jeszcze rubryka
    "Odniesienia" gdzie można sobie klikać w całą historię danego wątku.

    To musiał wymyślić faktycznie jakiś Amerykanin dla Amerykanów ;-)

  • 83. Data: 2024-05-19 18:46:56
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Może jest jeszcze
    > szansa dla niego?

    Dla DEBILI:

    Umiejętność cięcia cytatów jest pierwszą i najbardziej potrzebną w
    internetach.
    Jeśli się tego nauczycie to będziecie mogli zgłębiać trudniejsze
    zagadnienia i może dostąpicie wiedzy pradawnej netykiety.

    Wtedy zauważycie że w dużej części nie przystaje ona do roku 2024

    Ale to będą tylko NIELICZNI. Ci bardziej spostrzegawczy ;-)

  • 84. Data: 2024-05-19 19:10:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 19 May 2024 18:46:56 +0200, _Master_ napisał(a):

> [...]
    >
    > Wtedy zauważycie że w dużej części nie przystaje ona do roku 2024
    >
    > Ale to będą tylko NIELICZNI. Ci bardziej spostrzegawczy ;-)

    Tak jest, wielki reformatorze newsów 21 wieku. Już niebawem wszyscy
    podążą jedynie słuszną drogą którą ty raczyłeś w swej światłości
    wytyczyć :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 85. Data: 2024-05-19 19:15:28
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 19.05.2024 o 18:34, _Master_ pisze:

    > Jak Ci pomóc?
    >
    > Może użyj darmowego programu od Mozilli

    No już pisałem, TB nie wizualizuje drzewka wątku. Tylko wcięcia.
    A jak wątek długi, to konia z rzędem temu, kto przypisze odpowiedź do
    odpowiedniej wiadomości.

    Robert

  • 86. Data: 2024-05-20 11:52:45
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 18.05.2024 o 05:40, Wiesiaczek pisze:

    > Błądzisz!
    > Jeśli Ci nie odpiszą to będziesz sądził, że się z Tobą zgadzają a Ty
    > będziesz zamulał grupę pisząc do tego, który Ci ie odpowiada.

    Chyba Ty!

    Czemu miałbym cokolwiek sądzić jak niczego nie napisali. Napiszą to
    pewnie przeczytam.

    > Informacja o wrzuceniu do KF-a ma Cię zniechęcić do odpisywania i
    > informuje, że adresat tych wiadomości nie przeczyta.

    Jaki adresat?! To grupy dyskusyjne są. Adresatem wiadomości jest grupa
    tematyczna. Ludzie przychodzą i dzielą się swoją wiedzą i
    przemyśleniami. Osobniki, które nie dzielą się są zbyteczne.

    > Dlatego wysoce nagannym jest odpisywanie komuś, kto Cię odfiltrował.

    Jak wyżej. To nie jest kółko wzajemnej adoracji. Filtrowanie jest
    pozbawianiem się możliwości wypowiadania, co jest istotą grup dyskusyjnych.

    > Niestety, nieznajomość netykiety powoduje, że ludzie, których
    > plonkowałem w dalszym ciągu odpisują na moje posty. Po co?

    Chyba twoja nieznajomość. Jest zupełnie oczywistym, że nie należy
    afiszować się ignorowaniem czyichś wypowiedzi. Zwykłe buractwo.

    > Dobrym zwyczajem jest odfiltrowanie u siebie plonkującego, oczywiście
    > już bez informowania o tym (on i tak nie przeczyta).
    > W ten sposób nie widzicie wzajemnie swoich postów i przestajecie
    > zaśmiecać grupę postami, które nie mają żadnego sensu.

    Jak nie chcesz brać udziału w dyskusji to po prostu 'wyłączasz komputer'.

    > Prościej chyba się nie da?

    Prościej? Moim zdaniem jeszcze nie ogarnąłeś po co tu jesteś!

  • 87. Data: 2024-05-20 14:20:53
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > No już pisałem, TB nie wizualizuje drzewka wątku. Tylko wcięcia.
    > A jak wątek długi, to konia z rzędem temu, kto przypisze odpowiedź do
    > odpowiedniej wiadomości.

    Wyobra

    Wyobraź sobie że programiści tego darmowego programu o tym pomyśleli
    umieszczając "Odniesienia" tuż pod tytułem wiadomości.

    Dziwię się że nie znasz programów które używasz ;-)

  • 88. Data: 2024-05-20 14:22:42
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Tak jest, wielki reformatorze newsów 21 wieku. Już niebawem wszyscy
    > podążą jedynie słuszną drogą którą ty raczyłeś w swej światłości
    > wytyczyć ?

    To tylko mały punkt NETYKIETY który nadal jest ważny i pożyteczny.

    Czego nie można mówić o jej całości.

    Masz coś do cięcia cytatów?

  • 89. Data: 2024-05-20 17:40:45
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

    W dniu 17.05.2024 o 23:30, PD pisze:

    > Zajebisty temat: Jak się przekłada "moim zdaniem" na "tak by nie było
    > wątpliwości".
    > Część rozumiem, chodzi o "moim zdaniem" albowiem wiadomo kto ma zdanie.
    > Nie do końca natomiast wiem kim są ci którzy mają nie mieć wątpliwości.
    >
    > A skoro nie wiem to się wypowiem. Pierdol się pajacu.

    Z tym "legalne" i "nielegalne" to był żart, ale widać zbyt inteligentny...

  • 90. Data: 2024-05-20 17:54:51
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 20.05.2024 o 17:40, Jacek Marcin Jaworski pisze:

    > Z tym "legalne" i "nielegalne" to był żart, ale widać zbyt inteligentny...

    Jesteś szalenie teligentny ;-)
    --
    animka