  • 21. Data: 2024-05-16 13:30:14
    Temat: Re: Mini Netykieta polskich grup i list dyskusyjnych
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Ile trzeba naklikać, aby znaleźć ten opis?

    Jakie to ma znaczenie?

  • 22. Data: 2024-05-16 13:38:12
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Przy tym ruchu, który panuje w polskim Usenecie nawet mniej obesesyjne
    > trzymanie się tego typu zasad ma bardzo ograniczony sens. Do tego
    > dochodzi techniczna bariera ograniczająca wybryki współczesnych dzieci
    > neostrady. Zmienił się też charakter grup, gdzie obecnie większość osób
    > chce sobie podyskutować, a zdobycie informacji jest najczęściej wtórne.

    Zawsze tak było, stąd nazwa 'grupy dyskusyjne' a nie po prostu 'tematyczne'

    > Innymi słowy: rzecz się obecnie reguluje w duzym zakresie sama.

    Ale 'jaka rzecz'? Jest tu w ogóle jakaś 'rzecz'? Nie zwykłe snobowanie
    się na inne kodowania, inne standardy?

    > Uzytkowników mało. Najczęściej z odpowiednią wiedzą, kulturą,
    > przebiegiem. Jak ktos się nie zachowuje (w sensie personalnym) to trafia
    > do KF i po sprawie. Za duzo takich osób nie ma.

    To nieuprawnione przekonanie, że KF jest używany do filtrowania czegoś
    naprawdę złego a nie oponenta za to, że ma inne zdanie z którym
    kategorycznie nie zgadzamy się.

  • 23. Data: 2024-05-16 13:39:59
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Pisuję na grupach od lat 90-tych. Zdążyłem się zorientować, do czego
    > służy netykieta.

    To powinieneś zauważyć, że do snobowania się na inne standardy, inne
    kodowania itp.

  • 24. Data: 2024-05-16 13:41:18
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 16.05.2024 o 05:56, Wiesiaczek pisze:

    > Myślę, że na takiej samej jak nagannym jest pierdzenie przy stole w
    > czasie obiadu.
    >
    > No, ale tego też Ci nikt nie zabroni :)

    Więc jeszcze raz zapytam, czy przeczytałeś opis tej grupy dyskusyjnej
    jak to stanowi ta netykieta?

  • 25. Data: 2024-05-16 14:56:29
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Ile lat mają dzisiaj "dzieci Neostrady"?
    ;-)
    Neo zakładali chyba od 2001?

    -----

  • 26. Data: 2024-05-16 15:19:28
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 16.05.2024 o 13:38, io pisze:

    > To nieuprawnione przekonanie, że KF jest używany do filtrowania czegoś
    > naprawdę złego a nie oponenta za to, że ma inne zdanie z którym
    > kategorycznie nie zgadzamy się.

    Dlaczego nieuprawnione?
    Filtruje się tych, z którymi się nie chce rozmawiać ani ich czytać.
    Sam tak robię i oszczędzam sporo czasu.
    Dla mnie oponent może mieć inne zdanie dopóki nie zacznie bluzgać, ot i
    całą filozofia :)

    --
    Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 27. Data: 2024-05-16 15:25:08
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 16.05.2024 o 13:39, io pisze:

    > To powinieneś zauważyć, że do snobowania się na inne standardy, inne
    > kodowania itp.

    Bzdura. Takie rzeczy zdarzały się może dwadzieścia lat temu.
    Obecnie nie widzę jakichś "innych standardów" ani innych kodowań.
    Co ma do tego netykieta?
    To tylko zbiór zasad ułatwiających życie, tak jak w realu savoir vivre.
    Można go nie stosować i pierdzieć przy obiedzie, ale zarówno w życiu jak
    i w sieci tacy są eliminowani z towarzystwa.
    Plonkownica rządzi! :)

  • 28. Data: 2024-05-16 15:25:55
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 16.05.2024 o 13:41, io pisze:
    > Więc jeszcze raz zapytam, czy przeczytałeś opis tej grupy dyskusyjnej
    > jak to stanowi ta netykieta?

    No! :)

  • 29. Data: 2024-05-16 15:27:40
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 16.05.2024 o 10:41, A. Filip pisze:
    > Jaki jest sens setki+ linii cytatów z odpowiedzią w jednej linii?
    > <ironia> Jaki to tworzy zbędny ślad węglowy? </ironia>

    Często dostaję OPIERDOL za to że nie cytuję tego na co odpowiadam choć
    merytorycznie nie ma to znaczenia i odpowiadam na cały post.

    Wtedy tłumaczę że to generuje ślad węglowy bo i tak widać komu odpowiadam

    Zdarza mi się OPIERDAJAĆ innym za BRAK CIĘCIA CYTATÓW. Mają to w doooopie
    To się wtedy pytam o ślad węglowy i dostaję "YYY"

    I kto tu dba o netykietę i środowisko? ;-)

  • 30. Data: 2024-05-16 15:28:51
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Odpowiedziałem na Twój post BEZ CYTOWANIA

    Nie widzisz że Tobie odpisałem?