  • 1. Data: 2003-08-27 21:56:53
    Temat: Mieszkanie Spoldzielcze
    Od: Duffi T.J. <d...@p...wp.pl>

    Witam
    Moj daleka rodzina wyjezdza do Niemiec na stale (Ojciec - glowny najemca otrzymal
    obywatelstwo Niemieckie) pozostawiajac po sobie dosc swiezo wyremontowane
    spółdzielcze mieszkanie.
    Ja cchcialbym zamieszkac w tym mieszkaniu. Rozmawilsmy na ten temat z nim ale nie
    mamy pewnosci jak to jest z prawem do tego lokalu.
    Czy taka procedura jest legalna. Czy spoldzielnia moze zarzadac ode mnie eksmisji,
    gdy glowny najemca nie jest w Polsce i nie posiada juz obywatelstwa
    polskiego ??
    Jesli on zamelduje mnie na tym mieszkaniu, wczesniej niz sie wymelduje to po jakim
    czasie moge stac sie glownym najemca tego lokalu ??

    Z gory wielkie dzieki za odpowiedz (mile widziane linki do stron prawnych
    potwierdzajacych teze)

    Tomek J.

  • 2. Data: 2003-08-28 05:54:19
    Temat: Re: Mieszkanie Spoldzielcze
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    A jaki typ spółdzielczego prawa do lokalu ma twój ojciec? Tego nigdzie nie
    podałeś, a to podstawa do dalszej dyskusji.
    --
    Stan_Z
    Technika to nie magia,