  • 41. Data: 2014-05-09 01:55:01
    Temat: Re: Metalowa lina w poprzek drogi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > "Panie, bieglem sobie, cos szarpnelo, zabrzmialo jak pekajaca struna,
    > dres mi podarlo, pobieglem dalej"

    "A zawsze pan biega z nozycami do metalu?"

  • 42. Data: 2014-05-09 02:11:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:XnsA328BB867B96budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1..
    .
    > Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > "A zawsze pan biega z nozycami do metalu?"

    I to umieszczonymi na wysokości kolan? :-)

  • 43. Data: 2014-05-09 10:43:19
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 01:55, Budzik wrote:
    > Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > "A zawsze pan biega z nozycami do metalu?"

    "Panie, a z czym to ja nie biegam, obejrzawszy filmy o Iron Manie, to ,
    sobie coraz wiecej dokladam, na rzepy na magnesy, czasm pol warsztatu
    mam na sobie i nie ma zadyszki" ;)

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 44. Data: 2014-05-09 13:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > "Panie, a z czym to ja nie biegam, obejrzawszy filmy o Iron Manie, to ,
    > sobie coraz wiecej dokladam, na rzepy na magnesy, czasm pol warsztatu

    I nie boisz sie, ze po takiej wypowiedzi zabraliby cię na obserwacje
    psychiatryczna?

  • 45. Data: 2014-05-09 14:02:26
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 13:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > I nie boisz sie, ze po takiej wypowiedzi zabraliby cię na obserwacje
    > psychiatryczna?

    A to nie wolno biegac z mlotkiem i piłą?

  • 46. Data: 2014-05-09 14:40:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > A to nie wolno biegac z mlotkiem i piłą?

    Zastanów się nad swoim pytaniem oraz nad poprzednią wypowiedzia jeszcze
    raz...
    Może przeczytaj na głos, moze popros kogoś ze znajomych o ocenę. :)

  • 47. Data: 2014-05-09 14:59:21
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 14:40, Budzik wrote:
    > Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > Zastanów się nad swoim pytaniem oraz nad poprzednią wypowiedzia jeszcze
    > raz...
    > Może przeczytaj na głos, moze popros kogoś ze znajomych o ocenę. :)

    Co najwyzej dziwactwo. ;)

  • 48. Data: 2014-05-09 15:05:04
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 8 May 2014 17:09:17 +0200
    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > Takie pułapki bywają bardzo niebezpieczne.

    Ale tego nikt nie neguje.
    A pułapka niejako z definicji jest niebezpieczna ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 49. Data: 2014-05-09 15:10:49
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 8 May 2014 16:46:29 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Pytałem o motywację, ponieważ podejrzewałem, że jest zwyczajnie głupia.

    Dla Ciebie, a Ty nie jesteś ani jedynym ani najważniejszym wyznaczniekiem co jest
    głupie i dla kogo ;)

    Jak już pisałem, reakcje ludzi mogą być różne, dlatego warto mieć w pamięci
    twierdzenie "moja wloność kończy się tam, gdzie zaczyna wolność innych".

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 51. Data: 2014-05-09 16:00:30