    From: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Meldunek tymczasowy
    Date: Fri, 11 Feb 2005 20:01:59 +0100

    Fri, 11 Feb 2005 00:12:35 +0100, Marta Wieszczycka napisał(a):

    > To byłaby metoda. Choć wtedy pewnie musielibyśmy odpowiadać na:
    > "Czytałem, ale...gdzieś, kiedyś słyszałem że... "
    > Ludzie są straszliwie oporni w tej kwestii - tu jeszcze jakoś to idzie -
    > więcej prawników na podorędziu ;) Ale ostatnio na grupie warszawskiej
    > parę osób twardo trzymało się mitów i oderwać się ich niczym nie dawało.

    To były te same mity, które się wałkuje tutaj. To są Twoje mity.
    Cały czas namawiasz ludzi do pójścia i zameldowania się. Tak dobrze to nie
    ma! Można się zameldować bez właściciela, czy bez umowy wynajmu, ale tylko
    na 2 miesiące!! Dopóki Ci ktoś tutaj nie wytłumaczył - cały czas wciskałaś
    ludziom "kit". Jesteś prawnikiem?

    --
    Pozdrawiam,
    Kaja