  • 491. Data: 2007-12-10 09:52:02
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 10 Gru, 10:39, Sowiecki Agent
    .pl> wrote:

    > jaki problem widzisz w ugotowaniu ziemniakow i usmazeniu kotletow ciagu
    > godziny?

    Nie widze problemu. Ale cos pisales o 10 minutach.
    Poza tym nie wyobrazam sobie ciaglego zywienia sie kartoflami i
    kotletami...

  • 492. Data: 2007-12-10 09:52:22
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    MałGosia napisał(a):
    > Sowiecki Agent napisał
    >
    > Skoro podales przyklad _swoich_ podkoszulek za 3-7 zl...

    ale nie dla osoby ktora w biurze pracuje a dla dziecka.
    A tymi koszulkami w biursze doskonale pokazalas zamiar przeznaczania
    peiniedzy z alimentow KTORE SA NA DZIECKO

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem:

  • 493. Data: 2007-12-10 09:54:53
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> wrote:

    > Nie widze problemu. Ale cos pisales o 10 minutach.
    > Poza tym nie wyobrazam sobie ciaglego zywienia sie kartoflami i
    > kotletami...

    no i sie zgadza, orzyprawienie kotletow (czy innego pozywienia) +
    obranie ziemniakow (czy innego dodatku) to okolo 10 minut, mzesz doac
    czas na zmycie, reszta to gotowanie, smazenie.

    Przeciez nikt nie jest przymuszany do robienia wytrawnych potraw, jezlei
    sie na to decyduje to badzcie laskawi nie robic z takiej osoby
    meczennicy, bo robi to z wlasnego nie przymuszonego wyboru.

  • 494. Data: 2007-12-10 09:58:10
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > No i nie na hormonach kończy się świat - są jeszcze wkładki i parę
    > innych metod, z których mogą skorzystać te kobiety w granicach błędu
    > statystycznego, które z jakiegoś powodu z antykoncepcją hormonalną
    > będą mieć problem. A w ostateczności zawsze zostaje podwiązanie
    > jajowodów.

    Podwiązanie jajowodów jest w Polsce nielegalne. Poza tym, dlaczego
    odpowiedzialnością za antykoncepcję obarczasz tylko kobietę?

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 495. Data: 2007-12-10 09:59:13
    Od: "Annie" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:fjj2d2$ste$3@inews.gazeta.pl...
    .pl> wrote:

    > no i sie zgadza, orzyprawienie kotletow (czy innego pozywienia) + obranie
    > ziemniakow (czy innego dodatku) to okolo 10 minut, mzesz doac czas na
    > zmycie, reszta to gotowanie, smazenie.

    taaa , a kotlety same wskoczą na patelnię i się usmażą i zupełnym
    nieporozumieniem jest twierdzenie że w tym czasie nie da się wykonywać innej
    pracy .....

  • 496. Data: 2007-12-10 10:04:55
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > bo nie piszemy o usparweidliwionych potrzebach a o zwiekszeniu
    > alimentow, by odksadac na konto dziecka bo ojciec duzo zarabia

    Wiesz co, nie odpowiedziałeś na moje pytanie, a to co napisałeś, jest
    dla mnie niezrozumiałe.

    > a czy twoj mozdzek jest w stanie przewidziec sytuacje w ktorej dziecko
    > w momencie rozwodu staje po stronie matki (juz nie wnikam czy ta matka
    > sie do tego przyklada czy nie) i diametralnie zmienia stosunek do ojca
    > mimo iz nie koniecznie maz jest winny rozkradu malzensta

    Dziecko ma swój rozum, i już jako nastolatek pięknie potrafi rodziców
    wypunktować. A kilkulatki esemesów do ojców raczej nie ślą, zwłaszcza
    takiej treści.

    > gowno prawda, bo przyklad pokazuje ze zwiekszanie alimentow po to by
    > dawac cos dodatkowo dziecku dlatego tylko ze ojciec duzo zarabia wcale
    > nie wplywa wychowawczo na te dziecko wrecz przeciwnie.

    Guzik wiesz o tym, co wpływa na dziecko. I na pewno pieniądze nie są tu
    najważniejsze, zwłaszcza te wydzierane ojcu z gardła przez komornika.

    > Chocbym nie
    > wiem ile zarabial nie dal bym duzych kwot dziecu co najwyzej 'wedke'
    > by mogl sam dojsc do pieniedzy.

    Sąd szybko Cię zweryfikuje, bo masz psi obowiązek łożyć na dziecko,
    dopóki nie jest w stanie się samodzielnie utrzymać. Chyba, że poszło w
    tango i sie przestało uczyć.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 497. Data: 2007-12-10 10:04:59
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 10 Gru, 10:45, Sowiecki Agent
    .pl> wrote:

    > po co opiekunka jak jest przedszkole? Skro dziecko jest w predszkolu
    > powiedzmy od 8 do 16 to matka moze w tym czasie zajac sie jakas (platna)
    > praca by dolozyc sie finansowo do jego utrzymania.

    A praca razem z dojazdem jest od 7 do 17. Dziecko sie samo do
    przedszkola nie teleportuje.
    Dlatego potrzebna jest opiekunka na 2-3 godziny dziennie.
    Druga sprawa, ze w normalnych warunkach rodzice solidarnie jdziela sie
    opieka nad dzieckiem.
    Skoro tatus sobie idzie, to niech placi ekwiwalent za czas opieki,
    ktory by na niego przypadal.

    > Od kwoty 1200 odejmujesz opikunke 500 i wychodzi 700 .

    Do tej kwoty, trzeba jeszcze troche dodac.
    Tak jak np. ktos tutaj podawal:
    http://www.grzybkowski-guzek.pl/images/pliki/arkusz_
    koszt_utrzymania_maloletniego.xls

    > Bez opiekunki i przedszkola gdy dziecko jest baaardzo mlode to sie
    > zgodze ze calosc (za dziecko!) powinien placic ojciec, ale to sie
    > powinno z czasem zmieniac, bo matka MOZE pracowac.
    > I nie za opiekunke bo jelei jest wtedy opiekunka to nie po to azeby
    > matka balowala w tym czasie.

    A niby dlaczego ma nie pobalowac? Tatus moze, a mama nie?
    Matce tez nalezy sie czas wolny.

  • 498. Data: 2007-12-10 10:06:49
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 10 Gru, 10:54, Sowiecki Agent
    .pl>
    > no i sie zgadza, orzyprawienie kotletow (czy innego pozywienia) +
    > obranie ziemniakow (czy innego dodatku) to okolo 10 minut

    Bzdura. Nie wiesz o czym piszesz.

  • 499. Data: 2007-12-10 10:12:58
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > np grypa

    No i? Wydajesz ponad stówę, a dzieciak nadal chrycha i prycha, bo
    zamiast grypy podłapuje inne infekcje. Poza tym, gdybyś interesował się
    tematem, wiedziałbyś, że szczepionka nie gwarantuje braku zachorowania,
    tylko obniża dokuczliwość choroby. A zdajesz sobie sprawę, że są
    dzieci, ktore nawet obowiązkowe szczepionki przyjmuja tylko pod
    kontrolą lekarza w szpitalu, bo inaczej mogą iść do piachu?

    > wymaga mniejszych nakaldow czasowych matka ma duzo wiecej czasu
    > wolnego i moze rowniez dokaldac sie finansowwo.

    Wątkotwórczyni pracuje. Czyli finansowo się dokłada. Ciekawe, czy tatuś
    w zamian dołoży się wychowawczo.

    > I nie pierdol ze nie,
    > bo moja mama jakos problemu nie miala pracujac gdy zarowno

    Zabrakło jej jednak czasu na wychowanie Cię, inaczej potrafiłbyś
    dyskutować bez tego typu słownictwa. To może jednak wątkotwórczyni
    niech zajmie się dzieckiem, żeby potem taki frustrat znowu łaciny na
    newsy nie wstawaił?

    > ja i brt
    > bylismy maluchami. Traktujesz dziecko jak przedmiot do ktorego opieki
    > matka jest przymuszana przez kogolowiek. Ciekawe czy tak chetnie by je
    > oddala w wieku przedszkolnym...

    Ja? W którym miejscu?

    > rozmawiamy o konretnym przypadku o konkretnych kwotach

    Jeśli dla Ciebie to wygodne. Jak nie, to wplatasz i wujków, i swoją
    mamę, a jak przyjdzie do konkretów, to się strasznie zasadniczy robisz.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 500. Data: 2007-12-10 10:21:53
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 8 Gru, 09:46, Sowiecki Agent
    .pl> wrote:
    > i nei opowiadaj mi bajek jest maasa rodzin ktora zyje z nianizszej
    > krajowej majac po kilku/koro dzieci i jakos sobie radza

    W takim razie ten tatus co odchodzi tym bardziej sie z najnizszej
    krajowaj utrzyma.
    I tyle mu zostawic.