  • 191. Data: 2007-12-06 14:07:51
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    "Tristan" <n...@s...pl> wrote in message
    news:fj8u51$vp5$3@news.onet.pl...

    > No nie, bo w moim domu ja jestem ten sęp :D Ale w opisywanym przypadku
    > wyraźnie widać, że facet nosił sporą kasiurkę, a laska teraz go chce
    > obsępić.

    No, to sobie wykoncypuj, że jutro Twoja żona wraca do domu i mówi: Znudziło
    mi się. Znikam. Dwoje małoletnich dzieci zostawiam na Twojej głowie. Forsy
    Ci nie dam, max po dwie stówki na dzieciaczka. Więcej Wam nie trzeba. Pa,
    pa...
    [coś mi się kołacze nauczycielska pensja? 1500? To przy dobrych układach.
    Możesz dawać korki, ale wtedy musisz nianię wynająć (te hipotetyczne dzieci
    są małe) - wyjdzie na zero, nie kalkuluje się]
    Anka

  • 192. Data: 2007-12-06 14:09:14
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Sowiecki Agent pisze:

    > o ile jest z jego winy bo jak nie to kwota ktorej sie domaga to zart.
    > Tylko jescze powiedz mi jakie uosraiwldiwione potrzeeby dziecko ma w tym
    > wieku ktore to wynosza 1500 (dziecko nie ma utrzymywac tylko maz)

    A czytać umiesz ? Napisała "chorowite" - więc dolicz koszty jakiegoś
    tam leczenia.

    Dlaczego na tym forum najdłuższe wątki opierając się na domniemaniach,
    stronniczych wybiegach i osądach, zamiast precyzyjnej odpowiedzi na
    pytanie ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 193. Data: 2007-12-06 14:11:42
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Sowiecki Agent pisze:

    > a matka moze pracowac na umowe zlecenie czy o dzielo zdalnie, lub wybrac
    > teleprace. Tylko musi chciec.

    Jasne - "teleposprząta" biuro, "teleugotuje" obiad w szpitalu.
    Człowieku, kontaktujesz ?? Myślisz że wszystko można robić w domu, bez
    względu na kwalifikacje ? Bo chyba nie myślisz o składaniu długopisów za
    grosz od sztuki.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 194. Data: 2007-12-06 14:12:53
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Thu, 6 Dec 2007 14:39:09 +0100, miranka napisał(a):

    > Facet ma zostać z kasą, a ona z nawałem zajęć, ne?
    > Bardzo wygodne.

    No ale to przeciez jego kasa, a nie jej. Kobiecie byt sie nie moze
    pogorszyc, ale facetowi juz tak?

    marcin

  • 195. Data: 2007-12-06 14:14:23
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl>
    napisał(a):

    > rynek. Ja nosze juz kilk alat takie i jakos prolemu z tym nie mam.

    Taaaa. Świstak siedzi i sprzedaje.

    > Uwazam ze trezba miec neizle naj. by cos co jest pdod bluza

    Pod bluzą? W lecie nie mam zwyczaju noszenia czegokolwiek na t-shircie.

    > kupowac za
    > kilkadziesiat czy set zlotych.

    O rany, naprawdę żaden wstyd, że Cię nie stać.

    --
    JoP

  • 196. Data: 2007-12-06 14:14:32
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    Sowiecki Agent napisał
    > rynek. Ja nosze juz kilk alat takie i jakos prolemu z tym nie mam.
    > Uwazam ze trezba miec neizle naj. by cos co jest pdod bluza kupowac
    > za kilkadziesiat czy set zlotych.

    Rzuc jakies foty tych t-shirtow, prosze... Chce zobaczyc jak wyglada
    t-shirt za 3-7 zl kilkuletni. Tylko nie zapomnij spod bluzy wyciagnac.

    pozdrawiam
    Gosia

  • 197. Data: 2007-12-06 14:17:26
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl>
    napisał(a):
    > zalozmy ze 80 zl, kupujesz ja co meisiac? Nawet co rok nie kupujesz.

    Przemek, Ty miałeś kiedyś dziecko? Bo wiesz, one rosną. Takie kilkuletnie
    potrafi wyrosnąć z ciucha w parę miesięcy.

    --
    JoP

  • 198. Data: 2007-12-06 14:23:39
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 06.12.2007, o godzinie 14.39.31, na pl.soc.prawo, Sowiecki Agent
    napisał(a):

    > a moja mama jakos daje , ma 2 synow. tera zmozliwosci sa wieksze bo
    > mozna niezle zarabiac pracujac zdalnie.

    Kim jest Twoja mama?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 199. Data: 2007-12-06 14:28:09
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    Szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

    > smutno to pisac, ale to w wiekszosci tylko i wylacznie meska solidarnosc,
    > zero jakiegokowliek przemyslenia tematu, w wiekszosci ide o zaklad
    > kawalerowie ktorym sie duzo wydaje

    Och, zaraz tam "kawalerowie". Banda pryszczersów i flanelsów, którzy mają po
    dwa prane na zmianę t-shirty z "rynku" i jedne bojówki ze szmateksu. I to
    pewnie kupione przez tatusia.

    Żeby nie było: ja uważam, że bohaterka wątku powinna sama zarobić na swoje
    potrzeby oraz połowę potrzeb dziecka, ale imputowanie, że komuś wystarczy
    sześć stówek na ciuchy rocznie, to jednak, kurde, przesada.

    --
    JoP

  • 200. Data: 2007-12-06 15:17:25
    Od: "Viking" <jonnyb@no_spam_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl>

    > zalozmy ze 80 zl, kupujesz ja co meisiac? Nawet co rok nie kupujesz.

    nie nie, poelmika z toba nie ma najmniejszego sensu, ty wogole nie jestes w
    stanie ogranac tego rozumem, moze jeszcze to dziecko ma 5lat wtej kurtce
    chodzic?

    > codziennie kupujesz?

    j.w. dla mnie EOD