  • Data: 2007-12-10 14:49:20
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: KRZYZAK <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Gru, 15:32, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:

    > Wymieniasz potrawy których dziecięciem będąc na oczy nie widziałem,
    > a wyrosłem zdrowo.

    Ale jedzenia z puszek nie jadles:)

    > Więc myślę że przenieśliśmy się w rejon przyjemności,
    > a nie potrzeb

    W ogole w tym watku przenieslismy sie nie wiadomo gdzie, a rzecz
    przeciez dotyczyla tych 2000 alimentow. Wiekszosc stara sie wykazac,
    ze sprawiedliwe jest aby pozostawic kobiete z dzieckiem i kwota 1800
    domowego budzetu, tak zeby musiala stanac na glowie, zeby go dopiac.
    Kupowac ciuchy w lumpeksach, jesc zarcie z puszek, zakupy robic z
    dzieckiem pod pacha i w drodze do pracy, bo ojcu dziecka pojwinno
    zostac 4500, czyli piec razy wiecej na glowe niz matce.