  • Data: 2007-12-10 14:32:05
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 10 Dec 2007 05:10:42 -0800 (PST), KRZYZAK napisał(a):

    > Niekoniecznie. Ale zamiast kotletow ze sloika wole np. duszona
    > wolowine w sosie mysliwskim, cielecine w koperkowym albo chrzanowym,
    > mielonego z prawdziwego miesa, a nie z masy garmazeryjnej ktora miesa
    > zawiera 15%. Moja rodzina np. uwielbia zur, albo barszcz czerwony -
    > troche sie z tym schodzi, ale obchodze sie bez polowania:)

    Wymieniasz potrawy których dziecięciem będąc na oczy nie widziałem,
    a wyrosłem zdrowo. Więc myślę że przenieśliśmy się w rejon przyjemności,
    a nie potrzeb. Też lubię gulasz czy wątróbkę przyrządzone przez moją
    żonę - i chętnie je ona robi dla mnie - od czasu do czasu. Na
    co dzień jemy to co szybkie i pożywne. Leniuchy z nas ;-)
    Mielone też polubiłem odkąd robi je moja żona - mięso jej mielą
    w sklepie, więc wie z czego jest. Moja żona zresztą jest jeszcze
    praktyczniejsza niż ja - jak robi obiad gdy jestem na delegacji,
    to kombinuje tak żeby zrobić raz a mieć na kilka dni. Jako
    najstarsza z 9-ciorga rodzeństwa którymi musiała się opiekować
    zawsze musiała stawiać praktyczność ponad wykwintność ;-)

    > Nie zapominaj o surowkach, sa wlasciwie obowiazkowe.

    Ja zapominam - moja żona nigdy - zawsze coś tam musi dodatkowo
    zmajstrować. Ja wolę owoce na deser :-)

    > Zdrowe jedzenie to 5 posilkow dziennie odpowiednio zbilansowanych, a
    > nie kuchnia kawalera.

    No właśnie - po co poświęcać tyle czasu na jeden posiłek, skoro musi
    go starczyć także na inne, nie mniej ważne.

    > Poza tym wyliczasz czas spedzony przy patelni, a co Ci sie udaje
    > zrobic w miedzyczasie? Poprasowac ubrania?

    Czytam, uczę się programować, porządkuję zdjęcia - staram się zawsze
    oszczędzać czas gdzie tylko mogę, ale i tak ciągle mi go brakuje.

    Pozdrawiam,
    Henry