  • Data: 2018-07-17 11:52:28
    Temat: Re: Materiał z tv
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Żyjesz mentalnie jakieś trzy kadencje temu. To właśnie za czasów rządów
    > PiS (2005-2007) Donaldowi Tuskowi udawało się sprawnie budować swoje
    > poparcie, przyklejając PiSowi emblemat "moherów", "małomiasteczkowych"
    > itp. To wówczas powstało określenie "młodzi, wykształceni, z dużych
    > miast". Określenie, które teraz ma już tylko znaczenie prześmiewcze, bo
    > tak się stało, że opozycja już nawet na tych "młodych, wykształconych"
    > nie może liczyć.

    Sondaż sprzed roku, nowszego nie chce mi się szukać

    Ponad połowa ankietowanych przez IBRIS Polaków - 53 procent - określa siebie
    jako przeciwników rządu Beaty Szydło. ,,Zdecydowanych" przeciwników jest prawie
    36 proc. Zwolennikami rządu jest 38,2 proc. respondentów. Największe poparcie
    rząd notuje u osób powyżej 70 roku życia - 47 proc. zwolenników. Częściej
    popierają go mężczyźni niż kobiety.

    Ale w grupie ankietowanych w wieku 18-29 lat sytuacja jest dla PiS dramatyczna.
    Zaledwie 5 proc. ankietowanych popierania działania rządu PiS! Przeciwnikami
    ekipy Szydło jest aż 82 proc. młodych ludzi.

    https://wolnosc24.pl/2017/07/20/pis-w-szoku-po-najno
    wszym-sondazu-mlodzi-totalnie-przeciw-rzadowi/