  • Data: 2018-07-17 11:36:52
    Temat: Re: Materiał z tv
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-17 o 09:57, Liwiusz pisze:

    > Coś na prawo, ja na Korwina,

    Też nie lubisz kobiet?

    > ale w mainstreamie może Kukiz,

    http://ruchkukiza.pl/klub-poselski/strategia-zmiany/
    Przeczytałem całość.
    Niektóre życzenia są fajne, ale brakuje mi: rozdziału państwa od
    kościoła, wprowadzenia Euro. I paru innych rzeczy.

    http://ruchkukiza.pl/klub-poselski/strategia-zmiany/
    #page/4

    "Ale ta zmiana musi być przede wszystkim rewolucją etyczną, bo
    najważniejszą kwalifikacją do rządzenia jest kwalifikacja moralna."

    Jak czytam o kwalifikacjach moralnych, to mi się niedobrze robi. W
    państwie ISIS wszystkich sędziów, którzy nie mieli kwalifikacji
    moralnych wyrżnięto. Podobno w ten sposób zlikwidowali problem z
    przestępczością i już nie mają złodziei.

    https://vod.tvp.pl/video/przewodnik-po-panstwie-isla
    mskim,przewodnik-po-panstwie-islamskim,30206563

    Za to do więzienia wsadzają człowieka, który odważył się wyjść na ulicę
    w towarzystwie "obcej" kobiety.
    To byłoby na tyle jeśli chodzi o moralność.
    Jeśli rządzący zaczynają decydować, co jest moralne, a co nie, to należy
    szybko uciekać. Właśnie dlatego tak ważny jest trójpodział władzy i
    niezależne sądownictwo.

    > a może jest
    > pole na nową partię. W końcu ile można wybierać pomiędzy socjalistami
    > wierzącymi, niewierzącymi,

    Moje poparcie będzie miała partia, która w pierwszej kolejności
    zagwarantuje rozdział państwa od kościoła.

    > i pachołkami Niemiec.

    Uuuu... ale powiało....

    Pozdrawiam
    Piotr