  • 11. Data: 2023-04-19 17:54:33
    Temat: Re: Marszałek witek cd.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.04.2023 o 12:54, J.F pisze:

    > A kto jest oskarzony/podejrzany w tej sprawie?

    Nikt:P Nie ma sprawy;)

    > Bo jemu trzeba przedstawic zarzuty dokladniej, to moze i z nazwiskiem
    > donosiciela ...

    Eee. To chyba po zakończeniu postępowania.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 12. Data: 2023-04-19 18:09:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.04.2023 o 17:53, Jacek pisze:

    > A że mnie
    > decyzje szeregowego prokuratora nie obchodzą to rzecz bez znaczenia wobec
    > znanej powszechnie, więc i mnie, prawdy że PIS usiłuje zaprowadzić
    > dyktaturę w mafijnym stylu. Więc napiąłeś się zupełnie zbytecznie :)

    Jeśli cię nie interesuje, że prokuratura stała się częścią mafijnego
    układu to gratuluję dobrego samopoczucia.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 13. Data: 2023-04-19 18:25:55
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Wed, 19 Apr 2023 18:09:04 +0200, użytkownik Shrek napisał:

    > Jeśli cię nie interesuje, że prokuratura stała się częścią mafijnego
    > układu to gratuluję dobrego samopoczucia.

    Gadać ze Shrekiem to jak rzucać grochem o ścianę. Mimo to zniżę się do
    jego poziomu. Weź, Shreku, wytłumacz jak z faktu że nie interesują mnie
    poczynania pojedynczego prokuratora wyssałeś zarzut że nie interesuje mnie
    los prokuratury w ogóle? Ścieżka logicznego wnioskowania między tymi
    rzeczami musi być pasjonująca :)

    --
    Jacek

  • 14. Data: 2023-04-19 18:41:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.04.2023 o 18:25, Jacek pisze:

> [...]
    > poczynania pojedynczego prokuratora wyssałeś zarzut że nie interesuje mnie

    Nie wiem jak ci to wytłumaczyć. Ten prokurator to prywaciarz czy
    reprezentuje własnie tą prokuraturę? To może inaczej - które działania
    prokuratury mieszczą się w zakresie twoich zaintresowań, i czemu boli
    cię jak ktoś ma trochę inne okienko?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2023-04-19 18:55:27
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Wed, 19 Apr 2023 18:41:54 +0200, użytkownik Shrek napisał:

    > Nie wiem jak ci to wytłumaczyć.
    No to nie wypowiadaj sądów których nie umiesz uzasadnić.

    >Ten prokurator to prywaciarz czy
    > reprezentuje własnie tą prokuraturę? To może inaczej - które działania
    > prokuratury mieszczą się w zakresie twoich zainteresowań,
    Żadne działania indywidualnych prokuratorów mnie nie interesują. Dla oceny
    sytuacji w kraju wystarcza mi znajomość faktu że prokurator naczelny jest
    politykiem z rządu. Jest to z gruntu rzeczy niewłaściwe i też nikomu nie
    muszę tłumaczyć czemu. A pojedynczy prokuratorzy zachowują się tak jak
    każdy człowiek postawiony w obliczu trudnej sytuacji - kalkulują straty i
    zyski po czym wybierają optimum. Więc nie muszę się zajmować pojedynczym
    człowiekiem, bo znam ogólną regułę postępowania ludzi.

    >i czemu boli
    > cię jak ktoś ma trochę inne okienko?
    Znowu jakieś dziwne stwierdzenie. Rozejrzałem się uważnie po swoim
    jestestwie i nie dostrzegłem aby mnie coś bolało :)

    --
    Jacek

  • 16. Data: 2023-04-19 19:23:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.04.2023 o 18:55, Jacek pisze:

    > No to nie wypowiadaj sądów których nie umiesz uzasadnić.

    Umiem - prokuratura składa się z prokuratorów - skoro działania
    prokuratorów cię nie interesują to nie intersuje cię działanie prokuratury.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 17. Data: 2023-04-20 20:27:07
    Od: n...@o...pl

    Jacek <j...@g...pl> napisał(-a):

    > Ad p.1 - Nic nie sądzę, mam to w d...
    > Ad p.2 - Wystarczy jej zapytać. Albo zatrudnić Rutkowskiego.

    Skoro takie kołki jak ty mają to w poważaniu, to po co zabierasz głos?

  • 18. Data: 2023-04-24 16:15:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 19 Apr 2023 17:54:33 +0200, Shrek wrote:

    > Nikt:P Nie ma sprawy;)

    Sprawa byc może jest, ale kto mialby byc podejrzany?
    Witek nie, ojciec raczej nie, ordynator?

    > Eee. To chyba po zakończeniu postępowania.

    KPK mówi raczej, ze od samego początku.

    A jak śledztwo w sprawie śmierci, to wypadałoby chyba podac nazwisko
    trupa ...

    J.

  • 19. Data: 2023-04-24 17:16:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.04.2023 o 16:15, J.F pisze:

    > Sprawa byc może jest, ale kto mialby byc podejrzany?
    > Witek nie, ojciec raczej nie, ordynator?

    Coś koło tego. W każdym razie nie witek, więc nie ma prawa znać od
    prokuratury szczegółów. Zresztą nawet jakby ona to chyba też na tym
    etapie nie.

    > KPK mówi raczej, ze od samego początku.
    >
    > A jak śledztwo w sprawie śmierci, to wypadałoby chyba podac nazwisko
    > trupa ...

    Ale nie koniecznie szczegółów - choć nie wiem. IMHO dopiero po
    zakończeniu podstępowania - ale mogę się mylić.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!