  • 1. Data: 2023-04-18 11:01:10
    Temat: Kosciól TAK, gabinet NIE !!!
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Lider Agrounii usłyszał zarzuty i stanął przed sądem.
    Kołodziejczak: to proces polityczny
    www.onet.pl/informacje/onetlublin/protest-agrounii-w
    -urzedzie-wojewodzkim-michal-kolodziejczak-uslyszal-
    zarzuty/dhmdfy0,79cfc278
    cyt.: "ukarania ponad 30 działaczy Agrounii, którzy w grudniu ub. r. okupowali
    gabinet wojewody lubelskiego"

  • 2. Data: 2023-04-18 12:27:40
    Temat: Re: Kosciól TAK, gabinet NIE !!!
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 18 kwietnia 2023 o 11:01:14 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
> [...]
    zarzuty/dhmdfy0,79cfc278
    > cyt.: "ukarania ponad 30 działaczy Agrounii, którzy w grudniu ub. r. okupowali

    Hmm, to jakiś kościół też okupował?
    Czy ktoś inny? I może nie kościół?

  • 3. Data: 2023-04-19 12:56:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 Apr 2023 03:27:40 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
    -urzedzie-wojewodzkim-michal-kolodziejczak-uslyszal-
    zarzuty/dhmdfy0,79cfc278

    > Hmm, to jakiś kościół też okupował?
    > Czy ktoś inny? I może nie kościół?

    Tylko tak mi sie wydaje, ze "mir domowy" ulegl rozszerzeniu ...
    na koscioly i gabinety tez, czy tylko na koscioły?

    J.