    Date: Fri, 14 Nov 2014 21:12:07 +0100
    From: Smok Eustachy <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: [Marsz] Niedorzecznik się nie wykazał.

    > Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > (...)
    >
    > Z pewnych powodówniewygodnie jest mi odpierać zarzuty, a i nie było mnei na
    > miejscu. Pozwolęsobie uświadomić Ci jednak kilka faktów.

    Może zacznij od tego Radomia.

    > I jest.

    Jak jest jak nagrania są, że masowo odmawiają.

    Po zatrzymani usporządzany jest ZAWSZE protokół zatrzymania.Zawiera
    > on stopień, imię i nazwisko policjanta zatrzymującego oraz przyczyne
    > zatrzymania. Protokól jest zawsze wysyłany do prokuratury,któa sprawuje nad
    > tym nadzór, a na żądanie zatrzymanego wyrażone w tzw. zażaleniu
    > niezwłocznie przekazywany sądowi. Zatrzymany zresztą ma 7 dni na namyślenei
    > się i złozenie zażalenia.

    > Amozesz podać definicje umundurowania kibola

    Szalik Legii może być?
    ?

    > A czemuż to?

    Bo rzucają kamiorami i wywołują zamęt. I udowodnij, że nie.

    > I jest. Problem zawsze jest w ocenie którzy demonstrancisą spokojni.

    No zobaczymy. Przekazali funkcjonariuszce w telewizji nagrania.
    A w najbardziej znanej aferze to z oporami poszło. Przypominam:
    https://www.youtube.com/watch?v=jJmJ-Ig_S_M&list=UUV
    zQMQtSpt3CUa8YJjipuVw

    > To jest utopijny argument. Jeśli założysz złą wolę Policji, to zawsze może
    > ona nadużyć prawa. Jedynym rozwiazaniem byłoby wzorowanie się na ustawie o
    > imprezach zamkniętych, gdzie organizator odpowiada za bezpieczeństwo.
    > Tyle, że problemem jest to, że żaden organizator nie byłby tego w stanie
    > ogarnąć.

    Ja widzę w materiałach multimedialnych, a nie zakładam.

    > To prowadziłoby do anarchii. Oczywiście polecenia nie powiny zawierać
    > przekleństw czy wyzwisk, ale uwierz,ze są grupy obywateli, które
    > normalnej prośby o zachowanie zgodne z parwem po prostu nie rozumieją i
    > tyle.

    W Polsce językiem urzędowym jest język polski. Będziesz przekonywał, że
    "na ziemię"! nie zrozumieją a "na ziemię ty kurwo!" zrozumieją?

    Jak policjant krzyczy: "na ziemię kurwo!" no to przepraszam - jak ktoś
    nie jest kurwą to to nie do niego jest wyraźnie skierowane.

    > Powiem Ci tylko tyle, że dobrze jest krytykować, trochę trudniej czasem
    > to ogarnąć w praktyce i tyle.

    Lorantego słyszałeś? No nie puścili.

    A zresztą tych tam dwóch cymbałow z linkami wrzucili linki:

    chuligani-zaatakowali-straz-marszu-niepodleglosci

    zamaskowani-mezczyzni-atakuja-dziennikarzy-i-uczestn
    ikow-marszu

    Czyli atak poszedł z zewnątrz, do czego policja nie była przygotowana.
    Nie strzegła bowiem prawa i porządku, miała zabezpieczać akcję lewaków i
    podbechtywać zadymę