  • Data: 2014-11-16 18:22:02
    Temat: Re: [Marsz] Niedorzecznik się nie wykazał.
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    /../
    > Poczytaj dokładnie ten artykuł, a zobaczysz, że on nawet sam w sobie
    > jest niespójny. Gość najpierw pisze: "przed marszem powinna iść grupa
    > policjantów. Wtedy mogliby tych bandytów zepchnąć, odizolować i
    > zatrzymać " z czego można wnioskować, że policjantów przed czołem nie
    > było. A kilka linijek dalej" (...) zatrzymano czoło marszu (...)", to
    > kto ich zatrzymał, skoro tam podobno nie było policjantów?

    Nie podobno tylko nie było. Na początku była Straż Marszu i baner.
    Istnieją telefony itp w tym kraju. Komórki.
    Chodzi o to, żeby przed banerem szedł kordon zabezpieczający przed
    atakiem od przodu. Żeby Policja nie starała się zatrzymać tej Straży
    Marszu po drodze do Warszawy. Etc etc.

    Powiedzmy sobie szczerze - kontrola po drodze może być, ale co kilka
    kilometrów kolejne kontrole przewlekane to już jest nadużycie
    funkcjonariuszy.

    > A odnosząc się do całej wypowiedzi, to proponuję, by autor poszedł raz
    > dowodzić, a potem byśmy zobaczyli.

    A skąd wiesz, że nie dowodził? W sensie planował?