  • 51. Data: 2006-01-21 15:03:33
    Temat: Re: Mandaty za parkowanie
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Artur Golanski napisał(a):

    > Aby zastosować przepisy jednej ustawy nie potrzeba delegacji z innej
    > ustawy. Inaczej ustawa o drogach nie musi zawierac zgodę na
    > zastosowanie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.

    To po co w art. 13g jest ust. 12 mówiący właśnie o tym?

    M.

  • 52. Data: 2006-01-21 15:38:05
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> napisał:

    >To po co w art. 13g jest ust. 12 mówiący właśnie o tym?
    "Mówiący" o czym ?
    W art. 13g ustanowiono karę pieniężną nakładaną w drodze decyzji
    administracyjnej, a sposób jej ściągnięcia nie wynika z ustawy o
    postępowaniu egzekucyjnym w administracji, w przeciwieństwie do opłat
    należnym urzędom administaracji państwowej.
    Omawiana 'opłata dodatkowa' nie jest karą.

    Artur Golański

  • 53. Data: 2006-01-21 16:15:56
    Temat: Re: a jak pracownik panstwowy to sie go bac?
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    tak mi sie moje lepiej czyta

    gringo len jestem

  • 54. Data: 2006-01-22 23:18:17
    Temat: Re: czasami po prostu czlowiek nie wie
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Fri, 20 Jan 2006 18:21:28 +0100, Alek napisał(a):

    > O, Chuck Norris zagląda na psp?
    Chyba w kapeluszu, teksasrendżersa, i na obcasach.

    --
    pozdro
    poreba

  • 55. Data: 2006-01-23 00:43:51
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > A ja wiem, ze jak przyjde to mandatu tam nie bedzie. Zawsze to
    > wiedzialem ;)
    > Zgadnijcie dlaczego ...

    Dzialasz w zorganizowanej grupie. Ty zle parkujesz, zas drugi czlonek
    tej grupy przestepczej w trybie ciaglym obserwuje Twoj zle zaparkowany
    pojazd i w razie wlozenia przez kogos za wycieraczke swistka,
    natychmiast go niszczy.

    marekz

  • 56. Data: 2006-01-24 15:29:01
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > Chyba w kapeluszu, teksasrendżersa, i na obcasach.

    Podobno Chuck Norris doliczył do nieskończoności. Dwa razy ;))

    Pzdr
    Leszek