  • 31. Data: 2006-01-20 20:50:08
    Temat: Re: Mandaty za parkowanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > To ostatnie jest lepsze, a najlepsze to jest nie parkować źle.

    Różnie się może zdarzyć. Może np, był to stan wyższej konieczności
    (dziecko albo staruszka do szpitala) albo oznaczenie było do bani (np.
    znak tyłem-do-przodu ustawiony albo akurat ekipa go w międzyczasie
    dopiero postawia, bo wcześniej ktoś zerwał).

  • 32. Data: 2006-01-20 22:45:37
    Od: Grzegorz Borek <g...@p...onet.pl>

    Hikikomori San wrote:

    > To nalezy takiemu odebrac prawko. Bo najwyrazniej dostal je przez
    > pomylke.

    Pominę niedorzeczne żądanie odbierania prawa jazdy za nieprawidłowe
    parkowanie (wedle takiego rozumowania to za przekroczenie prędkości
    powinien być pluton egzekucyjny, a za wyprzedzanie na pasach łamanie kołem)
    i przejdę do istoty sprawy:

    Co w wypadku jeśli wlepiający mandat ma inną opinię odnośnie możliwości
    parkowania w danym miejscu niż kierowca, który pozostawił tam samochód?
    Jeśli gdzieś parkuję to mam z góry przewidzieć, że pojawi się niedouczony
    strażnik miejski i włoży mi jakiś świstek za szybę? Czy nawet nie
    niedouczony, a niedowidzący - nie zauważy mojego bileciku parkingowego. Mam
    za każdym razem po zaparkowaniu dzwonić do odpowiednich służb z pytaniem,
    czy przypadkiem nie mam czegoś do zapłaty?

    --
    Grzegorz Borek

  • 33. Data: 2006-01-20 23:11:36
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:43D113C2.B2FAD633@gazeta.pl>
    Hikikomori San <h...@g...pl> pisze:

    [...]
    > "Ja tez nie wiedzialem, ze nie moge jej zabic, skad moglem wiedziec. I
    > jaka kara? Nikt nic nie pisal o karze... Kartka widac rozmokla..."

    Sorki, ale skuteczniejsze będzie chyba rzucanie grochem o ścianę.
    Widzę, że kompletnie nic do Ciebie nie dotarło, więc EOT.

    --
    PozdrawiaM

  • 34. Data: 2006-01-20 23:13:09
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:slrndt1qrs.6m5.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn
    .waw.pl>
    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> pisze:

    > To ostatnie jest lepsze, a najlepsze to jest nie parkować źle.

    W ogóle to najlepiej jest być zdrowym i bogatym.

    --
    PozdrawiaM

  • 35. Data: 2006-01-20 23:15:07
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:43d14d13$1@news.home.net.pl>
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

> [...]
    > znak tyłem-do-przodu ustawiony albo akurat ekipa go w międzyczasie
    > dopiero postawia, bo wcześniej ktoś zerwał).

    Wystarczy, że ktoś po prostu nie ma świadomości, że źle zaparkował.
    Zdarza się. Powinien ponieść konsekwencje swego czynu i nie ma co do tego
    żadnych wątpliwości.
    Ale jak u licha ma je ponieść, jeśli nie ma świadomości, że zrobił coś źle?

    --
    PozdrawiaM

  • 36. Data: 2006-01-20 23:16:14
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:43D113E5.F1E5FD1C@gazeta.pl>
    Hikikomori San <h...@g...pl> pisze:

    > Tak powinnas zrobic, jako praworzadny obywatel.

    Zrobię to zaraz po tym, jak zaczniesz rozumieć to, o czym się dyskutuje, bo
    na razie masz wyraźne problemy.

    --
    PozdrawiaM

  • 37. Data: 2006-01-20 23:17:07
    Temat: Re: czasami po prostu czlowiek nie wie
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:dqqpqf$qf1$2@news.onet.pl>
    gringo77 <g...@b...pl> pisze:

    > WItam,
    > czasami po prostu czlowiek nie wie
    > ze zle zaparkowal
    > to sie na pewno kazdemu juz zdazylo,
    > karteczki ni ma
    > a potem do domu wpada jakis chamski komornik

    Dokładnie o coś takiego mi chodziło.

    --
    PozdrawiaM

  • 38. Data: 2006-01-21 09:20:34
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> napisał:

    > a najlepsze to jest nie parkować źle.
    Tyle, że w tej sprawie chodzi o brak zapłaty, a nie o złe parkowanie.

    Artur Golański

  • 39. Data: 2006-01-21 10:54:59
    Temat: a jak pracownik panstwowy to sie go bac?
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    Witam,

    przeciez panstwo jest dla obywateli
    a nie obywatele dla panstwa

    trudno mi sobie wyobrazic panstwo bez obywateli
    ale odwrotnie to juz tak.

    gringo

  • 40. Data: 2006-01-21 11:31:48
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <7...@4...com>, Artur Golanski wrote:

    > Tyle, że w tej sprawie chodzi o brak zapłaty, a nie o złe parkowanie.

    Z problemem zapłaty można poradzić sobie parkując prawidłowo. I taka
    była moja rada dla Nixe, która nie wiedziała gdzie i kumu zgłosić do
    opłaty karnej własny źle zaparkowany samochód.

    Renata