  • 111. Data: 2004-01-28 11:48:09
    Temat: Re: Mandat za psa!!!
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM> napisał w
    wiadomości news:bv829k$ham$1@atlantis.news.tpi.pl

    > [..................]
    > Krzychu (ugryziony 18 lat temu przez dobermana)

    Ech!, trzeba było mu się odgryźć. Na poważnie zaś, to
    dobermany są jedymi z mniej zrównoważonych psów
    (rasowych). Co odważniejsi hodowcy psów (innych ras)
    używają w stosunku do nich określenia - *czubki*

    > PS. Mieszkam obecnie z żoną u teściów, którzy też mają rotiego, ale w
    > kojcu na podwórzu. (...)
    > [.................]

    Każdy pies trzymany w więzieniu (kojec nim jest) po wypuszczeniu
    lub ucieczce z niego dostaje "pierdolca". Śmiem twierdzić iż o swoje
    bezpieczeństwo powinien się obawiać każdy z właścicielem psa na
    czele.
    Nie porównuj psa hodowanego w rodzinie jako członka_przyjaciela,
    a nawet czasami powiernika do psa "porzuconego" w więzieniu lub
    przykutego łańcuchem do budy. To są dwa diamatralnie różniące
    się psy. Nawet nie ma skali aby je porównać.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Budka telefoniczna zbliżała się. Kiedy próbowałem zjechać jej z drogi

  • 112. Data: 2004-01-28 13:06:26
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:

    > Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > gówniana

    > A jakim?:-))) Poza tym, kurcze uważasz, że mam rację z tym samochodem czy
    > co?:-))

    Nie spodziewalem sie, ze tak mi "przylozysz".

    (a poza tym z zasady nie pisze :) tam,
    gdzie zwykle ludzie sie powinni domyslec ..)

    Boguslaw

  • 113. Data: 2004-01-28 13:10:37
    Temat: Odp: Mandat za psa!!!
    Od: "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM>

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bv877s$qnv$...@n...news.tpi.pl...

    > Czytasz takie szmatławce? To wiele wyjaśnia. Zacznij czytać coś co podaje
    > fakty, nie zaś tak sie nazywa:-)

    A gdzie to przeczytałaś??

    > Wierzę, ze bardzo byście tego chcieli razem z Panem_Superznawcą_Psów.

    To Ty masz faktycznie coś nie tak z głową ;P

    > Wzrusza mnie ta troska. Gdyby jeszcze była szczera

    Szczera. Troska o Twoje dziecko, które nie jest winne, że ma trochę nie_tego
    matkę
    Ale EOT, bo widzę, że do Ciebie żadne argumenty nie trafiają ;P

    Krzychu

  • 114. Data: 2004-01-28 14:15:35
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    > Ale EOT, bo widzę, że do Ciebie żadne argumenty nie trafiają ;P

    A gdzie masz jakieś argumenty bo nie zauważyłam żadnych? Wyssane z palca
    bzdury? Czy te przepisane z "Fakt"u?:-)

    Zamiast się martwic o mnie zacznij reformować swoich teściow, przecież ich
    pies o mało Cię nie zagryzl:-))))

    HaNkA

  • 115. Data: 2004-01-28 14:18:13
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    > Nie spodziewalem sie, ze tak mi "przylozysz".

    Przepraszam, jeśli tak to zabrzmiało ale jestem w srodku sesji i wczoraj
    mialam egzamin, którego wynik napawa mnie lękiem:-))
    Nie biję, tych których lubie:-)) Soooryyy

    Szczerze skruszona

    HaNkA

  • 116. Data: 2004-01-28 20:24:09
    Od: Marcin <m...@z...com>

    Dnia 2004-01-28 15:15, Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:

    > A gdzie masz jakieś argumenty bo nie zauważyłam żadnych? Wyssane z palca
    > bzdury?

    dziekuje, bardzo milo przeczytac, ze smierc jest wyssana z palca
    bzdura.... pokazalas swoj poziom...

    marcin

  • 117. Data: 2004-01-28 22:30:39
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@z...com> napisał w wiadomości

    > dziekuje, bardzo milo przeczytac, ze smierc jest wyssana z palca
    > bzdura

    A czemu mam Ci wierzyc? Poza tym napisałam Ci, ze interesują mnie fakty, a
    tych nie raczyłeś zaprezentować

    ... pokazalas swoj poziom...

    Zawsze staram się dostosować do poziomu rozmówcy:-)) Taka grzeczność z mojej
    strony

    HaNkA

  • 118. Data: 2004-01-29 00:21:29
    Od: Marcin <m...@z...com>

    Dnia 2004-01-28 23:30, Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:

    > Zawsze staram się dostosować do poziomu rozmówcy:-))

    i jak widac w 90% przypadkow ponosisz porazke, bo jest to poza Twoimi
    mozliwosciami.

    marcin

  • 119. Data: 2004-01-29 11:14:30
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    > i jak widac w 90% przypadkow ponosisz porazke, bo jest to poza Twoimi
    > mozliwosciami.

    Tu masz rację - bo zniżanie się aż tak nisko nie zawsze jest możliwe :-))
    Ale pochylam sie ze zrozumieniem nad Twoją niedolą:-)))

    HaNkA

  • 120. Data: 2004-01-31 00:54:10
    Temat: Czemu z rzeczową opinią nikt nie polemizuje?
    Od: "Roman " <n...@N...gazeta.pl>

    Egoiści z psami wolą się wdawać w pyskówki i odwracanie kota ogonem.

    Podziwiam Cię za opanowanie, bo ja nie mogę o tym problemie spokojnie
    rozmawiać.
    Jakim to trzeba być prostakiem i bucem, żeby wyjść z psem wielkości małego
    cielaka na ruchliwą ulicę, popatrzeć jak jego pupil stawia kloca na środku
    chodnika i sobie spokojnie odejść (widziałem coś takiego i gdybym nie bał się
    tego psa, to wziąłbym to G i wysmarował gościowi gębę).