  • Data: 2004-06-05 21:44:31
    Temat: Re: Mandat i osoba bez dochodów
    Od: Piotr Turkowski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki napisał(a):
    > Słusznie, wycofuję się z tego co poprzednio napisałem. Art. 25 kodeksu
    > wykroczeń dopuszcza zamianę kary grzywny na pracę społecznie użyteczną,
    > a w konsekwencji i na zastępczą karę pozbawienia wolności wyłącznie
    > jeśli grzywna przekracza 500 zł. W przypadku, który opisuje pytający,
    > grzywna wynosiła 200 zł, zatem nie grożą mu żadne sankcje poza egzekucją
    > grzywny.
    >
    > Naturalnie też, jak słusznie zauważył Artur Golański, odsetek od grzywny
    > nie nalicza się. Jednak (o ile znowu czegoś nie przeoczyłem), wobec nie
> [...]

    Prawdopodobnie madat i tak zapłacę, ale powiedzcie prosze, czy jeśli
    tego nie zrobię, to wg tego co zostało napisane, zostanie mi to
    zamienione na pracę społeczną, ale przed tym będę miał rozprawę. Mam 19
    lat i jeszcze nigdy nie byłem w sądzie itd. (nemo w tych sprawach). Czy
    to boli? :) Czego mogę się spodziewać no i mieszkam w mieścinie 10.000
    mieszkańców i prawie, że każdy tu każdego zna, nie chcę jakichś sąsiadek
    jak z postu "o antenie", bo ja bym chyba sam interweniował. Dziękuje
    wszystkim raz jeszcze za dotychczasową pomoc i czekam na odpowiedź.

    --
    Pozdrawiam, Piotr Turkowski.