  • Data: 2004-07-13 19:19:16
    Temat: Re: Mandat i osoba bez dochodów
    Od: ALEX<a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    słuchajcie umnie jest lepiej zjeżdzałem z lawety na działke i dostałem
    3300zł za brak oc była noc 20 godzina luty zimno ,nie było żywej
    duszy tylko policja , nie pracuje ,mineło już 3 lata komornik
    systematycznie przychodzi co 3 miesiące nie wie ktoś ile on jeszcze
    bendzie dreptał bo chcem iść do pracy a nie dam wandalom tej kasy ,
    za takie wybryki powinienem policjantowi zęby wybić ale to glina ma
    plecy , dostał bym od jego kolegów

    -> http://usenet.pomocprawna.info