  • Data: 2004-06-23 08:37:39
    Temat: Re: Mandat i osoba bez dochodów
    Od: Japko<d...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!!!

    Mam podobny problem, tylko, że ja dostałem 500zł. Czy za 500zł
    pójdę do aresztu albo na prace społeczne? Też zaczynam studia.
    Jeżeli za pięć lat będę miał dochody (bo teraz nie mam) to zwrócą się
    do mnie o zapłacenie jakiej sumy? Dużo więcej? Dzieki z góry za
    odpowiedź.
    Od razu piszę - samochód ojca, beznyna ojca, ubezpieczenie ojca,
    więc praktycznie jechałem za darmo. Ojciec powiedział, że mandat to
    mój problem... i nikt mi nie pomoże, a ja takiej sumy nie zarobię.
    Chyba musiałbym coś na lewokombinować, a nie chcę.

    Pozdrawiam
    Japko

    -> http://usenet.pomocprawna.info