  • 1. Data: 2004-04-23 04:31:11
    Temat: Mandat - co zrobic z tym "fantem" chyba za dużo
    Od: "pavlo" <p...@o...pl>

    Dnia wczorajszego miałem nie fart i dostałem mandat za wyprzedzanie na
    zakazie (taki napis widnieje na mandacie). Pan policjant nie był w sosie i
    widać z jego zachowanie było grubiaństwo a ze zacząłem z nim rozmawiać i
    przyznałem się do faktu wystawił mi mandat na kwotę 500 zł machając mi
    taryfikatorem. Znalazłem taryfikator i tam widnieje ze wykroczenia związane
    z wyprzedzaniem to kwota max. 300 zł Mandat przyjąłem bo nie chciałem się
    włączyć po sądach grodzkich.

    Co dalej robić z tym.

  • 2. Data: 2004-04-23 06:58:34
    Temat: Re: Mandat - co zrobic z tym "fantem" chyba za dużo
    Od: "Pussy" <i...@w...pl>

    Użytkownik "pavlo" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    związane
    > z wyprzedzaniem to kwota max. 300 zł Mandat przyjąłem bo nie chciałem się

    zapłacic. za głupote sie pali, niestety.

  • 3. Data: 2004-04-23 07:33:23
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > z wyprzedzaniem to kwota max. 300 zł Mandat przyj?łem bo nie chciałem się
    > wł?czyć po s?dach grodzkich.
    > Co dalej robić z tym.

    Zaplacic ...

  • 4. Data: 2004-04-23 07:50:27
    Od: "miru6.tuMalpe.wp.pl" <m...@w...pl>

    Przyjecie mandatu to niejako przyznanie sie do winy.
    Sad Grodzki moze groznie brzmi, ale czasem lepiej tak zalatwic sprawe.

  • 5. Data: 2004-04-23 08:48:29
    Od: Milamber <m...@w...pl>

    > Przyjecie mandatu to niejako przyznanie sie do winy.
    > Sad Grodzki moze groznie brzmi, ale czasem lepiej tak zalatwic sprawe.

    O ile się nie myle mozna chba w terminie 7 dni odwołać się do Komendanta
    jednostki policji. Zakwestionuj wysokość skoro nie jest zgodna z
    taryfikatorem...

  • 6. Data: 2004-04-23 12:02:32
    Od: "P@wel" <b...@p...onet.pl>

    > O ile się nie myle [..]

    mylisz sie.

    >mozna chba w terminie 7 dni odwołać się do Komendanta
    > jednostki policji.

    nie ma takie uprawnienia

    P@wel

  • 7. Data: 2004-04-23 12:03:29
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Fri, 23 Apr 2004 06:31:11 +0200, na pl.soc.prawo, pavlo napisał(a):

    > Dnia wczorajszego mia?em nie fart i dosta?em mandat za wyprzedzanie na
    > zakazie (

    Ja uważam ,że masz farta, bo jeszcze żyjesz TY i inni.Chyba nie sądzisz, że
    znaki na drodze służą jej ozdobie?

  • 8. Data: 2004-04-23 13:12:55
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    MEva wrote:

    > Fri, 23 Apr 2004 06:31:11 +0200, na pl.soc.prawo, pavlo napisaů(a):

    > Ja uwaýam ,ýe masz farta, bo jeszcze ýyjesz TY i inni.Chyba nie
    > sŕdzisz, ýe znaki na drodze sůuýŕ jej ozdobie?

    o rany... co to za kodowanie? ;-) iso 13?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 9. Data: 2004-04-24 10:07:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pavlo" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    A nie było zbiegu dwóch wykroczeń? Na przykład wyprzedzanie na zakazie i
    przekroczenie ciągłej linii? Bo wówczas, to i 1.000 zł mogłeś dostać.