  • 1. Data: 2004-04-22 21:14:31
    Temat: Zwrot opakowań kaucjonowanych - problem
    Od: "Tomek" <w...@w...pl>

    Czy ktoś może mi powiedzieś jak wygląda sprawa zwrotu opakowań
    kaucjonowanych w sytuacji gdy firma produkująca wodę mineralną dostarczała
    ją do siedziby kupującego własnym transportem?

    Umowa była podpisana(czy tzn. zawarta?) w
    siedzibie kupującego. Towar odbierany był w siedzibie kupującego, faktury
    vat podpisywane były w siedzibie kupującego. Na fakt VAT znajduje się
    adnotacja: Odbiorca zobowiązany jest do rozładunku towaru i zładunku
    opakowań we własnym zakresie. O dostarczaniu pustych opakowań do siedziby
    sprzedającego na koszt kupującego nie ma mowy.
    Z góry dziękuję

  • 2. Data: 2004-04-23 08:18:06
    Temat: Re: Zwrot opakowań kaucjonowanych - problem
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    siedziby
    > sprzedającego na koszt kupującego nie ma mowy.

    IHMO odebrac powinien sprzedajacy
    pod warunkiem, ze zapisy na fakturze sa umowa. moim zdanien sa, ale
    niech sie wypowiedza prawnicy

    pozdro
    xmarcel