  • 1. Data: 2004-04-23 00:51:43
    Temat: kredyty studenckie
    Od: "brian" <b...@w...de>

    witam, jest duzy problem; kolezanka dostala kredyt studencki, a teraz chce
    zmienic kierunek;
    czy to prawda ze nie moze zaczac studiow od nowa?
    jak to mozna obejsc?

    bo ona twierdzi ze jak zacznie studia od nowa to bedzie musiala splacic 2
    razy wiecej niz do tej pory wziela;

    studiuje ona obecnie pewien kierunek w olsztynie, a chcialaby zdawac od
    poczatku na pewien kierunek w innym miescie;

    pomocy !!

    mozna tak? jakie sa tego aspekty?

    z gory wielkie dziekuje

    Pozdrowienia

    Piotr

  • 2. Data: 2004-04-23 07:14:32
    Temat: Re: kredyty studenckie
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "brian" <b...@w...de> napisał w wiadomości

    > bo ona twierdzi ze jak zacznie studia od nowa to bedzie musiala splacic 2
    > razy wiecej niz do tej pory wziela;

    To jest grupa pl.soc.prawo a nie pl.rec.jasnowidze - niech kolezanka zacznie
    od przeczytania umowy, która podpisała. Jako studentka nie powinna mieć
    chyba problemu ze zrozumieniem słowa pisanego. Gdyby miała to myślę ze
    telefon na infolinię banku lub wizyta w dowolnym oddziale banku, w którym
    wzieła kredyt powinna dostarczyć odpowiedzi na interesujące ją kwestie

    HaNkA

  • 3. Data: 2004-04-23 08:14:16
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:c6afrn$rs7$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    którym
    > wzieła kredyt powinna dostarczyć odpowiedzi na interesujące ją kwestie

    a ja zaproponuje nie wizyte w banku, a pokazanie umowy komus, kto lepiej
    rozumie takie dokumenty,
    interpretacja banku niekoniecznie bedzie obiektywna

    pozdro
    xmarcel