    From: akala <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mamuski z synkami w meskiej szatni na basenie
    Date: Wed, 20 Dec 2006 18:22:25 +0100

    Dnia Sat, 16 Dec 2006 23:22:38 +0100, [edymon] napisał(a):

    > Ale to nie jest niezreczne dla mnie:-))))

    Było to dawno dawno temu gdy byłem w klasie maturalnej i mieszkałem w
    internacie wraz z jeszcze z trzema innymi kolegami w jednej sali. Naszym
    problemem była właśnie pani wychowawczyni ,która była mówiąc wprost
    upierdliwa bo zawsze po 22 przychodziła sprawdzić co my robimy/ ponoć
    bardzo bała się by uczniowie nie pili /- czym znaczne utrudniała nam
    "wieczorne zajęcia- w zakresie praktycznego zgłębiania piwoznastwa", no
    więc pewnego razu jeden kolega będąc ubranym jedynie w bardzo kusy
    podkoszulek stał na stole przodem do drzwi i "sprawdzał światło" a my we
    trzech również podobnie ubrani pilnie "szukaliśmy" czegoś pod stołem ale
    tyłem do drzwi /jeden obok drugiego/ z nosami prawie przy podłodze. Światło
    zostało zgaszone a panią zachęciliśmy do kontroli wyraźnymi podejrzanymi
    odgłosami.
    Po tej wizycie pani wychowawczyni nie była już widywana w naszym pokoju,
    ponoć została przeniesiona na "inny ważny odcinek" pedagogicznej pracy.

    akala