    From: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mam byc swiadkiem - jak tego uniknać?
    Date: Fri, 19 May 2006 04:03:42 +0200

    news:e4ij2d$ran$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > na
    >
    > Kpisz? Po takim wyjaśnieniu sąd na świadka nałoży grzywnę za zamach na
    > sąd. Śmierć ze śmiechu jest torturą.

    Mam w pamieci odpowiedzi jakiegos Rywina jeszcze przed postawieniem mu
    zarzutow, ktory powolywal sie na stosowne artykuly i jakos nie zostal
    ukarany tudziez scigniety . No ale moze sa rowni i rowniejsi...

    > Jesteś w błędzie.

    Errare humanum est.

    > To zależy od rodzaju pytania.

    Fakt nikt nie bedzie udawal, ze nie zna pamieta nazwiska albo daty
    urodzenia.

    > Generalnie, to zanim komuś coś poradzisz, to pomyśl trochę nad
    > ewentualnymi konsekwencjami swoich rad. Oczywiście w niektórych
    > wypadkach można się zasłonić niewiedzą czy niepamięcią, ale istnieje
    > cały szereg przypadków, gdy po prostu się nie da i już. Sądy bardzo
    > nerwowo reagują na próbę robienia wody z mózgu.

    No to akurat tez jest fakt. Nerwowe to one sa. Szczegolnie, gdy im krecenie
    nie wychodzi.:)