  • 51. Data: 2009-09-01 19:20:15
    Temat: Re: Malzenstwo z 4 dniowym dzieckiem wyrzucone na bruk!!!!
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:h7jq5l$s9j$1@news.dialog.net.pl Jotte
    > <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:
    >
    >> chwilą ukończenia 16 roku życia
    > 18, oczywiście.

    Tak może być, nawet czytałem o takim wyroku eksmisyjnym, gdzie
    powodem eksmisji było właśnie to, że rodzicie nie chcieli już mieszkać z
    dzieckiem (z tym że dziecko było już dużo po 18).

    --
    Liwiusz

  • 52. Data: 2009-09-01 19:49:12
    Od: BK <b...@g...com>

    On 1 Wrz, 20:45, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:8eec922e-1bec-438c-894e-14d113ad6c18@
    l35g2000vba.googlegroups.comBK

    > Czy uważasz, że dziecko mające ustawowe prawo do uzyskania pełnoletności
    > zamieszkiwać w lokalu rodzica/rodziców i z tego prawa korzystające, z chwilą
    > ukończenia 16 roku życia może zostać wystawione na wycieraczkę?
    > Bardzo prosiłbym o konkretne, prawne umocowanie odpowiedzi.
    >
    > --
    > Jotte

    A czy ja mowie, ze moze zostac wystawione na wycieraczke? W Polsce nie
    ma eksmisji na bruk. Polska to tez taki piekny kraj, w ktorym brak
    tytulu prawnego nie przeszkadza w zamieszkiwaniu w danym lokalu.

    Jedyne co od pcozatku twierdze, to ze dorosle dziecko nie ma - na mocy
    ustawy - automatycznie tytulu prawnego do zamieszkiwania w lokalu, do
    ktorego tytul prawny ma jego rodzic.

    Rozumiemy sie?

    Konkretnego umocowania prawnego mojej odpowiedzi nie uzyskasz - bo
    twierdze, ze taki prawo nie istnieje.

    Jesli jeszcze nie poruszamy sie w oparach absurdu tylko rozmawiamy
    logicznie to jasne jest, ze skoro twierdze, ze podstawa prawna X
    [przez X rozumiemy ustawowe, automatyczne, prawo doroslego dziecka do
    zamieszkiwania w lokalu, do ktorego tytul prawny ma rodzic] nie
    istnieje to ciezko mi to udowodnic poprzez wskazanie jakiejs podstawy
    prawnej :) :) :)

    Logiczne jest rowniez, ze jesli ktos twierdzi, ze taka podstawa prawna
    istnieje to powinien ja wskazac.

    Poki co tylko kilka osob lamentuje, ze taka podstawa prawna jest - ba
    nawet Papa Smerf twierdzi, ze ja zna [tylko biedaczek zapomnial jaki
    to kodeks i art. :)] ale jeszcze mi jej nikt nie pokazal.

    Logiczne jest wiec, ze poki ktos takiej podstawy prawnej nie wskaze
    mozemy uznac, ze ona nie istnieje.

  • 53. Data: 2009-09-01 19:50:28
    Od: BK <b...@g...com>

    On 1 Wrz, 21:20, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > powodem eksmisji było właśnie to, że rodzicie nie chcieli już mieszkać z
    > dzieckiem (z tym że dziecko było już dużo po 18).

    No tak ale zapewne trzeba bylo dac lokal socjalny albo pomieszczenie
    tymczasowe. Wystawianie na wycieraczke sie u nas nie sprawdza :P

  • 54. Data: 2009-09-01 19:53:29
    Od: BK <b...@g...com>

    On 1 Wrz, 21:17, "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> wrote:

    > skoro jakaś podstawa prawna dała temu człowiekowi prawo do mieszkania a
    > żadna podstawa tego mieszkania go nie pozbawiłą to znaczy że nadal ma prawo
    > do tego mieszkania:O)
    > zero logiki i myślenia, do razu widać wykształcenie prawnicze!:O)
    >
    > poza tym nie ma podstawy prawnej pozwalajacej wyrzucić kogokolwiek
    > mieszkajacego w lokalu na bruk!:O)

    > śmieszny jesteś ha ha ha

    Z mojej strony EOT jesli chodzi o dyskusje z Toba. Poziom Twojej
    ignorancji o odpornosci na zrozumienie slowa pisanego przekroczyl
    akceptowalne normy.

  • 55. Data: 2009-09-01 20:08:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    f.googlegroups.com BK
    <b...@g...com> pisze:

    > A czy ja mowie, ze moze zostac wystawione na wycieraczke?
    A czy ja mówię, że mówisz?

    > Jedyne co od pcozatku twierdze, to ze dorosle dziecko nie ma - na mocy
    > ustawy - automatycznie tytulu prawnego do zamieszkiwania w lokalu, do
    > ktorego tytul prawny ma jego rodzic.
    > Rozumiemy sie?
    Nie sądzę.
    Czym innym jest sytuacja, kiedy dziecko zamieszkiwało wraz z
    rodzicem/rodzicami przed uzyskaniem pełnoletności i w trakcie tego
    zamieszkiwania ukończyło 18 rok życia, a czym innym gdy nie zamieszkiwało.

    > Konkretnego umocowania prawnego mojej odpowiedzi nie uzyskasz
    Tak też podejrzewałem.

    > Logiczne jest wiec, ze poki ktos takiej podstawy prawnej nie wskaze
    > mozemy uznac, ze ona nie istnieje.
    Faktycznie nie rozumiesz o co pytam.

    --
    Jotte

  • 56. Data: 2009-09-01 20:12:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    BK pisze:

    > No tak ale zapewne trzeba bylo dac lokal socjalny albo pomieszczenie
    > tymczasowe. Wystawianie na wycieraczke sie u nas nie sprawdza :P

    Pewnie tak, tak jak w przypadku każdej eksmisji.

    --
    Liwiusz

  • 57. Data: 2009-09-01 20:36:54
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "BK" napisał:
    > Konkretnego umocowania prawnego mojej odpowiedzi nie uzyskasz - bo
    > twierdze, ze taki prawo nie istnieje.

    ha ha ha, nie istnieje prawo odbierajace mu prawo mieszkania jest dowodem na
    to że nie ma prawa mieszkać a jednocześnie twierdzisz że jstnieje prawo
    wcześniej nadajace mu prawo mieszkania, porażająca iście prawnicza
    logika!!:O)

  • 58. Data: 2009-09-01 20:53:36
    Od: BK <b...@g...com>

    On 1 Wrz, 22:08, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
> [...]
    > rodzicem/rodzicami przed uzyskaniem pełnoletności i w trakcie tego
    > zamieszkiwania ukończyło 18 rok życia, a czym innym gdy nie zamieszkiwało.

    Nie jest czym innym jesli chodzi o tytul prawny do lokalu. To, ze
    dziecko zamieszkuje z rodzicami w okresie niepelnoletnosci nie czyni
    go wlascicielem czy tez najemnca. Natomiast faktycznie procedura
    pozbycia sie "dziecka" ktore zamieszkiwalo [i jest w posiadaniu
    lokalu] jest o wiele trudniejsza niz kwestia pozbycia sie "dziecka",
    ktore mimo pelnoletnosci wyraziloby nagla chec zamieszkania w lokalu
    rodzicow.

    Ale problem nie jest raczej zwiazany z tytulem prawnym do lokalu tylko
    z faktem, ze u nas kwestia wlasnosci nieruchomosci nie jest jakims
    priorytetem. Osobie, ktora zamieszkuje w lokalu bez tytuly przysluguje
    dosc szeroka ochrona i pozbyc sie takich ludzi jest ciezko ;)

  • 59. Data: 2009-09-01 20:57:43
    Od: BK <b...@g...com>

    On 1 Wrz, 22:36, "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> wrote:

> [...]
    > to że nie ma prawa mieszkać a jednocześnie twierdzisz że jstnieje prawo
    > wcześniej nadajace mu prawo mieszkania, porażająca iście prawnicza

    Nie istnieje prawo dajace mu tytul prawny do lokalu. Mieszka bo
    mieszkal, jest posiadaczem lokalu i lokatora, ktory posiada jakis
    lokal mieszkalny w Polsce trudno sie pozbyc.

    Dziecko zeby miec chociaz mgliste pojecie o czym mowa musialbys
    odrozniac tytul prawny do lokalu od posiadania tego lokalu. To, ze
    dziecko niepelnoletnie ma prawo zamieszkiwac u rodzicow, to, ze po
    pelnoletnosci gdy dalej mieszka w tym lokalu to ma zagwarantowana
    ochrone posiadania nie oznacza, ze posiada tytul prawny do tego lokalu.

  • 60. Data: 2009-09-01 21:09:19
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "BK" napisał:
    > Nie istnieje prawo dajace mu tytul prawny do lokalu. Mieszka bo
    > mieszkal, jest posiadaczem lokalu i lokatora, ktory posiada jakis
    > lokal mieszkalny w Polsce trudno sie pozbyc.

    słuchaj, przestań mącić tym swoim prawniczym bełkotem prawniczą logiką!:O)
    więc jakim prawem dzieci mieszkają ze swoimi rodzicami:O)
    a skoro mieszkają tam bo mają prawo, a sam pisałeś że takei prawo mają, więc
    wyrzucenie syna z żoną i dzieckiem było całkowicie bezprawne i policja
    powinna natychmiast w tej sprawie interweniować
    dodatkowo nikogo u nas w karaju nie można wywalić na bruk, niezależnie od
    tytułów prawnych i innych piedołuf!!!