  • 101. Data: 2009-09-03 20:04:48
    Temat: Re: Malzenstwo z 4 dniowym dzieckiem wyrzucone na bruk!!!!
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4aa01b0d$1@news.home.net.pl KRZYZAK
    <k...@k...com> pisze:

    > Nie, mysle o takich kosztach przez ktore uczciwy czlowiek moze osiwiec.
    Czyli o jakich?

    > Myslisz, ze wszyscy wynajmujacy swoje mieszkania dostali je w spadku, albo
    > wygrali w lotto?
    To nieistotne.

    > Bardzo czesto wypruwali sobie zyly przez kilkanascie lat i wypruwaja
    > nadal, zeby nie stracic pracy, zeby zarobic na splate kredytu.
    > Czy sa odpowiedzialni za to, ze komus powinela sie noga? Maja zacisnac
    > zeby i wycisnac z siebie jeszcze wiecej?
    Demagogia.
    A jak tym z wyprutymi żyłami się noga powinie? To co, powieszą się
    konsekwentnie, pod mos pójdą bez szemrania?

    --
    Jotte

  • 102. Data: 2009-09-03 22:07:43
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "szerszen" napisał:

    > pilnoweali aby skonczyl szkole

    po co, poto żeby został bezrobotnym bez doświadczenia?:O)

    > ale ci emeryci pracowali 40 lat, aby te pare lat odpoczac, przez te
    > wszystkie lata panstwo zabieralo im 1/3 ich zarobkow, wlasnie po to, aby
    > na starosc mogli sobie nic nie robic, a i tak czesto to co im to panstwo
    > ukradlo i teraz wyplaca, zostalo zmarnotrawione i starcza ledwo na czynsz

    gmatfasz! a wygląda to tak ze dali sobie ukraść a teraz myślą że maja prawo
    okradać innych!!!
    nie wiem ile im tam potrącano, 1/3 czy nie, ale na pewno nie potrącano im na
    ich emerytury, gdyby chcieli odkładać na własne emerytury to powinni
    odkładać na lokaty, albo w skarpety i płodzić dzieci po to żeby te pieniadze
    potem miały siłę nabywczą!

    a tak mamy pospolite złodziejstwo, kture społeczeństwu nie wychodzi na
    dobre!